بانك صادرات سامانه صدور ال.سي داخلي راه‌اندازي كرد

سامانه صدور ضمانت‌نامه‌ها و ال.سي داخلي ريالي بانک صادرات ايران آماده بهره‌برداري شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با حضور پيشرو مديرعامل، خدارحمي عضو هيات‌مديره و ساير مسئولان اين بانک، سامانه صدور ضمانتنامه‌ها و ال.سي داخلي ريالي در شعبه مرکزي بانک صادرات مورد بازديد و آزمايش قرار گرفت.

در اين بازديد، سامانه فوق به صورت آزمايشي مورد استفاده قرار گرفت و مديرعامل و هيات همراه از نحوه کار، مزايا و جزئيات آن مطلع شدند.

بر اساس اين گزارش، با ايجاد اين سامانه، کليه ال.سي‌هاي ريالي از اين پس از سوي آن سامانه صادر خواهد شد و از جمله مزيت‌هاي آن کنترل آنلاين ال.سي‌ها از سوي ارکان اعتباري و الزام شعب به رعايت سقف اعتباري است.

بر اساس اعلام روابط عمومي بانک صادرات، سامانه صدور ضمانتنامه‌ها و ال سي هاي داخلي ريالي به منظور پيشگيري از تخلفات احتمالي و کنترل و نظارت بيشتر آماده شده است.

با راه‌اندازي و عملياتي شدن اين سامانه، مشتري (ذي‌نفع) مي‌تواند با ورود به وب‌سايت بانک صادرات ايران (www.bsi.ir) و وارد كردن مشخصات ضمانت‌نامه خود به صورت آنلاين از اعتبار آن اطمينان حاصل کند.

به گزارش ايسنا ثبت نشدن ال.سي در يكي از شعبات اهواز بانك صادرات، زمينه‌ساز فساد بانكي سه هزار ميليارد توماني اخير بوده است.

انتهاي پيام

  • چهارشنبه/ ۱۸ آبان ۱۳۹۰ / ۱۶:۵۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 9008-12796
  • خبرنگار :