كتاب "مديريت رسانه" نوشته وحيد خاشعي امروز در نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاريها رونمايي شد.
به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عبدالله بيكرانلو - مدير گروه سينما و تلويزيون پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات - در اين مراسم با بيان اينكه در حوزهي مديريت رسانه به توليد ادبيات احساس نياز شديد ميشود، گفت: نقطه قوت اين كتاب رويكرد استراتژيك به بخش مديريت رسانه است كه در واقع افقي هدفمند و استراتژيك براي سازمان صداوسيما به عنوان مهمترين سازمان رسانهيي كشور تعيين ميكند.
انتهاي پيام