سجادپور در گفت‌وگو با ايسنا: بررسي پروانه ساخت‌هاي فيلم‌ها از سه هفته قبل در شكلي جديد انجام مي‌شود

سيدعليرضا سجادپور گفت: سه هفته است كه بررسي پروانه ساخت در شكلي جديد انجام مي‌شود و تا كنون مشكل خاصي به وجود نيامده است.

مديركل اداره نظارت و ارزشيابي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفت‌وگويي با خبرنگار بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه ماحصل بررسي‌هاي صورت گرفته در اتحاديه تهيه‌كنندگان به اداره كل ارجاع مي‌شود گفت: اين باعث شده بخشي از تصدي‌گري ما كم شود و جلسات مشاوره‌اي نيز درباره طرح‌ها تشكيل مي‌شود و آنها مراقبت مي‌كنند تا عوامل از درون صنف باشد تا در مواردي كه به روند توليد فيلم در كشور و مصلحت سينما كمك مي‌كند، مشاوره مي‌دهد و در نهايت همه چيز را به ما ارجاع داده و تصميم نهايي با ماست.

سجادپور درباره اعمال نظرهاي سليقه‌اي و شخصي در اين روند خاطر نشان كرد: تا به حال نشانه‌اي در اين خصوص نديده‌ام، ضمن اينكه تركيب هم متنوع است و از همه ديدگاه‌ها و سلايق در آن وجود دارد.

وي در باره‌ي انتقادهاي مطرح شده در اين رابطه نيز گفت: برخي افراد مشكلات شخصي با بعضي از افراد اتحاديه دارند كه شايد برطرف نشود و ما هم به خاطر اين مشكلات نمي‌توانيم چنين كار مهمي را زمين بگذاريم.

مدير كل اداره نظارت و ارزشيابي درباره خبري كه مبني بر اختصاص هفته اول فيلم «ورود آقايان ممنوع» به خانمها مطرح شده است اظهار كرد: از ما درخواست رسمي نشده است و ما هم بر اساس حدس و گمان نمي‌توانيم عمل كنيم.

انتهاي پيام

  • شنبه/ ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 9003-12645
  • خبرنگار : 71133