امير غفارمنش معتقد است: وجود مميزيها در يك فيلمنامهي خوب، نويسندگان و بازيگران طنز را محدود ميكند.
اين بازيگر در گفتوگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دربارهي سريالهاي طنز تلويزيون گفت: ما هنرمندان فقط ميتوانيم به هنرمندان ديگر نقد كنيم و اداي آنها را دربياوريم؛ چراكه نميتوان به هيچ كس انتقاد كرد و ظاهرا فقط ميتوانيم خودمان را نقد كنيم.
امير غفارمنش عنوان كرد: وقتي نميتوانيم از كسي در طنز انتقاد كنيم، چه فرقي ميكند كه نيروي جوان را وارد اين عرصه كنيم؛ همانند اين است كه بازيكنهاي جديد را به زمين فوتبال بياوريم و بگوييم كه به آنها توپ نميدهيم.
بازيگر «خوشنشينها» دربارهي فرستادن سريال به روي آنتن قبل از پايان مراحل فني و آمادهسازي كامل نيز بيان كرد: تاكنون با گروههايي كه كار كردهام همگي عالي بودهاند؛ براي مثال سريالهاي سعيد آقاخاني از نظر فني خيلي خوب هستند و حتي ميتوانند با خارجيها رقابت كنند.
غفارمنش در ادامه دربارهي كليد خوردن سريالهاي طنز قبل از پايان فيلمنامه و تاثير آن بر بازي بازيگران نيز اظهار كرد كه بحث اصلي كارشان فيلمنامه است.
او گفت: يك فيلمنامه طنز خوب هم كه وجود داشته باشد با وجود مميزيها، كار نويسندگان و بازيگران را محدود ميكند.
وي با اشاره به اينكه رقابتي بين سريالهاي طنز تلويزيون با سريالهاي طنز شبكه نمايش خانگي وجود ندارد، اضافه كرد: مردم ما عادت كردهاند كه در سريالهاي طنز تكيه كلام وجود داشته باشد تا آنها را تكرار كنند؛ شبكه نمايش خانگي ميتواند منبع درآمد خوبي باشد.
امير غفارمنش درباره سريال «چهارچرخ» نيز گفت: نوع بازي كردن بازيگران اين سريال مانند هميشه عالي است؛ جواد مزدآبادي نيز كارگردان خوبي است، هرچند تجربياتش در مقولهي طنز به اندازه سعيد آقاخاني و ... نيست اما استعدادش را دارد.
به گزارش ايسنا، امير غفارمنش به تازگي در يك تله فيلم به نام «زنها نمونهاند» به كارگرداني پارسا خانلقي كه براي شبكه نمايش خانگي آماده ميشود، بازي كرده است.
انتهاي پيام