قاضي دادسراي نوجوانان به ايسنا خبر داد: فـردا بازجويي‌هاي تخصصي از ناپدري «هانيه» آغاز مي‌شود

بازپرس شعبه‌ي پنجم دادسراي ويژه رسيدگي به جرايم نوجوانان با اشاره به پرونده كودك‌ آزاري دختر 8 ساله توسط ناپدري‌اش گفت: روز شنبه ـ سوم ارديبهشت ـ به صورت تخصصي بازجويي از ناپدري «هانيه» آغاز مي‌شود.

قاضي آذرتاش در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درتشريح اين پرونده، اظهار كرد: با گزارش همسايه‌ها مبني بر گريه كودكي در يكي از محله‌هاي جنوبي تهران، ماموران اورژانس اجتماعي در محل حاضر و با دستور قضايي وارد خانه شدند و پس از ملاحظه آثار ضرب و جرح بلافاصله كودك را به بيمارستان منتقل كردند.

وي با بيان اينكه پس از ارجاع معاون دادستان و سرپرست دادسراي ويژه نوجوانان، بلافاصله در بيمارستان حاضر شده و با پزشك «هانيه» صحبت كردم، گفت: نظر پزشكي قانوني مستقر در بيمارستان را در خصوص صدمات وارده به هانيه دريافت كرديم.

بازپرس پرونده با اظهار تعجب از شدت جراحت هانيه توسط ناپدري‌اش، يادآور شد: نمي‌توان تصور كرد چنين اقداماتي از سوي يك انسان سرزده است. آثار ضرب و جرح به شكنجه تبديل شده است.

وي با بيان اينكه پيش از اين ناپدري هانيه در دادسراي بعثت تفهيم اتهام شده بود، گفت: متهم اكنون با قرار بازداشت در زندان رجايي شهر به سر مي‌برد.

بازپرس شعبه‌ي پنجم دادسراي نوجوان ادامه داد: با توجه به اينكه رسيدگي به جرايم كودك‌آزاري در حيطه كاري دادسراي ويژه رسيدگي به جرايم نوجوانان است، اين پرونده به اين دادسرا ارجاع شده و روز شنبه به صورت تخصصي بازجويي از ناپدري هانيه آغاز مي‌شود.

انتهاي پيام

  • جمعه/ ۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 9002-00410.175488
  • خبرنگار : 71150