«خودم را از تلويزيون مي‌دانم» گفت‌وگوي ايسنا با آرام جعفري ـ كاترين «قهوه تلخ»

آرام جعفري كه در سريال « قهوه تلخ» نقش «كاترين» را ايفا مي‌كند، اين نقش را خاطره‌انگيز توصيف كرد و گفت: «قهوه تلخ» به عنوان اولين كار من در عرصه‌ي طنز، يادگاري خوبي بود و از اين كه اين سريال با استقبال مردم روبه‌رو شده است، خيلي خوشحالم.

اين بازيگر در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي نقش‌اش در «قهوه تلخ» اظهار كرد: كاترين شخصيتي است كه همه‌، از نويسندگان سريال تا كارگردان دست به دست هم دادند تا اين شخصيت خلق شود.

وي درباره‌ي اينكه «قهوه تلخ» از طريق سيستم نمايش خانگي توزيع مي‌شود، گفت: تفاوت زيادي ندارد كه اين سريال از نمايش خانگي يا تلويزيون پخش شود، چون مردم هميشه منتظر كارهاي مهران مديري بودند، به همين دليل اين سريال با استقبال مواجه شد.

وي ادامه داد: تلويزيون هميشه جايگاه خاص خود را در بين مردم داشته است ولي خوشبختانه به تازگي اين شيوه هم در بين مردم جا افتاده و مردم كارهاي رسانه‌يي و پخش خانگي را مي‌خرند.

آرام جعفري در پاسخ به اين پرسش كه نداشتن استرس آنتن براي پخش تلويزيوني تا چه حد بر كيفيت سريال تاثيرگذار بوده است، تاكيد كرد: نداشتن استرس پخش به طور قطع در كيفيت موثر بوده و باعث شده است تا كارگردان آزادانه‌تر كارش را بسازد و ساخت سريال با شتاب‌زدگي مواجه نشود.

بازيگر سريال «قهوه تلخ» در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اينكه ترجيح مي‌داد اين سريال از طريق تلويزيون يا نمايش خانگي توزيع شود؟ خاطرنشان كرد: من ارادت خاصي به تلويزيون دارم و خودم را از تلويزيون مي‌دانم چون با اين رسانه كارم را شروع كردم. اما در مورد « قهوه تلخ» اين اتفاق رخ نداد كه از تلويزيون پخش شود؛ از اين كه « قهوه تلخ» از طريق نمايش خانگي پخش شده ناراحت نيستم.

انتهاي پيام

  • چهارشنبه/ ۲۲ دی ۱۳۸۹ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8910-07847.170106
  • خبرنگار :