*نمايش 50 دقيقه از كربلا در «مختارنامه»* داوود ميرباقري: هنوز زود است درباره‌ ضد ايراني بودن «مختارنامه» قضاوت كنيم

سريال «مختارنامه» در قالب 50 دقيقه صحنه‌هاي كربلا را به تصوير مي‌كشد كه اين صحنه‌ها در قسمت‌هاي مختلف اين مجموعه‌ي تلويزيوني پراكنده شده‌اند.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، داوود ميرباقري كه در حاشيه‌ي مراسم تجليل وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي از عوامل «مختارنامه» با خبرنگاران سخن مي‌گفت، با اعلام خبر بالا ‌اظهار اميدواري كرد: سريال «مختارنامه» بتواند تاثير خوبي در مسير فيلمسازي مذهبي و تاريخي بگذارد و باعث شود از اين پس افراد ديگري تشويق شده و اين مسير را پرقدرت‌تر ادامه دهند.

اين كارگردان سينما و تلويزيون درباره صحنه‌هاي كربلا كه در سريال «مختارنامه» خلق شده‌اند، گفت: حدود 50 دقيقه از «مختارنامه» به برخي حوادث كربلا مثل نماز ظهر عاشورا و قصه‌ي «زهير» مي‌پردازد.

وي ادامه داد: در آينده نيز قصه‌ي «وهب نصراني» و صحنه‌هاي ديگري از كربلا كه به تناسب در مجموعه قصه تقسيم‌بندي شده‌اند، را نمايش مي‌دهيم. در مجموع حدود 50 دقيقه از صحنه‌هاي كربلا را سعي كرديم در «مختارنامه» به تصوير بكشيم.

وي در پاسخ به پرسشي مبني بر آخرين تصميمات در خصوص به تصوير كشيده شدن چهره حضرت ابوالفضل(ع) گفت: حضرت ابوالفضل(ع) را به طور مناسبي در فيلم خواهيم ديد.

داود ميرباقري درباره مطالبي كه در خصوص ضد ايراني بودن سريال «مختارنامه» مطرح مي‌شود، يادآور شد: با گذشت 10 قسمت از يك سريال40 قسمتي، نمي‌توان در اين مورد قضاوت خوبي كرد. هنوز چند قسمت از سريال بيشتر ديده نشده و نمي‌توان در مورد ضد ايراني بودن «مختارنامه» قضاوتي انجام داد.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۲۲ آذر ۱۳۸۹ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8909-14155
  • خبرنگار :