*استفاده از دكور «مختارنامه» در شهرك سينمايي جديد ساوه* وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: با صداوسيما و ضرغامي همكاري خوبي داريم

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي درباره‌ي دكور سريال «مختارنامه» و استفاده‌ي احتمالي از آن در ساير مجموعه‌ها و فيلم‌هاي تاريخي گفت: در دوره‌اي به سر مي‌بريم كه با صداوسيما و سيد عزت‌الله ضرغامي، همكاري بسيار خوبي داريم؛ بنابراين قطعا از امكاناتي كه فراهم مي‌شود، مي‌توان براي ساير كارهاي تاريخي استفاده كرد.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سيد محمد حسيني كه در حاشيه مراسم تجليل از عوامل «مختارنامه» با خبرنگاران سخن مي‌گفت، با اعلام راه‌اندازي شهرك سينمايي جديد در ساوه، در اين زمينه توضيح داد: در سفر اخيري كه به استان مركزي داشتيم، شهركي را در نظر گرفته و مكاني را براي برپايي يك شهرك سينمايي بزرگ اختصاص داده‌ايم.

وي اعلام كرد: شهرك سينمايي به زودي برپا مي‌شود و از امكاناتي كه براي سريال‌هايي چون «مختارنامه» وجود دارد، قطعا استفاده خواهد شد.

حسيني سپس درباره‌ي سريال «مختارنامه» گفت: قطعا «مختارنامه» در كشورهاي ديگر هم ارائه خواهد شد و مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وي تاكيد كرد: اين سريال در تدوين و معرفي تاريخ اسلام و شخصيت‌هايي كه به نوعي دركربلا و عاشورا نقش داشته‌اند و يا شخصيت و قيام مختار، تاثير بسزايي خواهد داشت.

وي درباره‌ي تحريم‌هايي كه عليه سريال «مختارنامه» صورت گرفته است، عنوان كرد: تحريم‌هاي ناچيزي از سوي بعضي از افراد افراطي شكل گرفته است. اما هيچ‌كس به اين تحريم‌ها اعتنايي نخواهد كرد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ادامه داد: اين طور موضع‌گيري‌ها باعث خواهد شد مردم عظمت و ابعاد كار را بيشتر ببينند. اين افراد خيلي محل تامل نيستند اما در كارهاي بعدي كه ساخته مي‌شود بايد بدانيم اگر انتقاداتي مطرح شد، سازندگان كار آنها را به جان خريدار باشند و بدانند هيچ يك از اين انتقادات از عظمت كار كم نخواهد كرد.

حسيني اضافه كرد: «مختارنامه» سريال بسيار خوبي است كه با عشق و ايمان ساخته شده و به ثمر رسيده است و مردم هم اكنون شاهد پخش آن هستند.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۲۲ آذر ۱۳۸۹ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8909-14083.169486
  • خبرنگار :