دفتر رييس جمهور: خون شهيد شهرياري مدعيان دمكراسي و حقوق بشر را رسوا تر مي‌كند

دفتر رييس جمهور در پيامي اقدام تروريستي دشمنان را در به شهادت رساندن دكتر شهرياري، نشانه ورشكستگي خودخواهان و سلطه جويان بين المللي خواند و تصريح كرد: خون شهيد شهرياري گلزار دين و دانش را در اين سرزمين معطر و پرنشاط كرد، مدعيان دمكراسي و حقوق بشر را رسواتر و صهيونيست هاي تروريست و حاميان استكباري آنها را بي آبروتر مي‌كند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، متن كامل اين پيام بدين شرح است:

بسم رب الشهدا و الصديقين

صهيونيست ها بار ديگر گلستان دانش و حكمت را در ايران اسلامي، با ريختن خ ون يك استاد متعهد دانشگاه نشانه رفتند.

رژيم صهيونيستي اين بار دكتر مجيد شهرياري استاديار دانشگاه را به خاك و خون كشيد، تا به خيال باطل خود از پيشرفت ملت مستقل و متقدر ايران اسلامي در حوزه هاي علمي و فناوري جلوگيري نمايد. اينك كه ملت رشيد ايران از دانش پيشرفته در رشته هاي گوناگون برخوردار شده است، اقدامات تروريستي عليه دانشمندان كشورمان، نه تنها كمترين مانعي در مسير بالندگي ايران عزيز ايجاد نخواهد كرد ، بلكه عزم و اراده ايرانيان را براي تداوم افتخارآفريني در ميدان هاي علمي جهان چندين برابر خواهد ساخت.

اكنون كه خون بهترين فرزندان اين آب و خاك طي عمليات تروريستي به زمين ريخته مي شود، تحليل گران سياسي و امنيتي را به واكاوي درباره ارتباط اين حوادث ضدانساني با اظهارات اخير رييس سازمان اطلاعات انگليس (M.I.6) مبني بر استخدام جاسوس و فعاليت عليه جمهوري اسلامي ايران و نيز اعلان موضع جديد پارلمان اورپا درباره لزوم خارج شدن نام گروههاي تروريستي ضد ايراني از فهرست سياه آمريكا وا مي دارد.

بدون شك، خون شهيد شهرياري، گلزار دين و دانش را در اين سرزمين ، معطر و پرنشاط تر، مدعيان دموكراسي و حقوق بشر را رسواتر و صهيونيست هاي تروريست و حاميان استكباري آنها را بي آبروتر مي كند. ترور دانشمندان ايراني نشانه ورشكستگي خودخواهان و سلطه جويان بين المللي است كه با آگاهي از هزيمت خود در برابر پيشروي هاي علمي، سياسي و اقتصادي كشورما ، صرفا به انتقامجويي از ملت عزيز ايران روي آورده اند.

شهادت دكتر شهرياري را به محضر حضرت ولي عصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب اسلامي، ملت مقاومت ايران و خانواده ، سرافراز اين مرحوم تبريك و تسليت مي گوييم و بر ادامه راه اين عزيز سفر كرده پاي مي فشاريم. همچنين ضمن سپاس به درگاه خداوند بزرگ بخاطر ناكامي عوامل صهيونيستي در اقدام تروريستي از پروردگار متعال براي دكتر فريدون عباسي، سلامتي عاجل و كامل و دوام توفيقات در خدمتگزاري به كشور و مردم مسالت مي نماييم.

دفتر رييس جمهوري اسلامي ايران

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۸ آذر ۱۳۸۹ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8909-05042
  • خبرنگار :