پرستار حادثه ديده ياسوجي پروتز چشم دريافت كرد دانش‌نيا: متهم با گذشت دو ماه از حادثه هنوز در بازداشت موقت است براي امنيت پزشكان و پرستاران فكر جدي شود

پرستار بخش (ICU) بيمارستان شهيد بهشتي ياسوج كه دو ماه پيش با ضربه پنجه بوكس همراه يك بيمار، بينايي چشم چپ خود را از دست داد، از دريافت پروتز چشم خبرداد.

عبدالوهاب دانش‌نيا در گفت وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره آخرين وضعيت خود اظهار كرد: در 15 آبان ماه امسال با انجام يك عمل جراحي سرپايي، پروتز چشم را دريافت كردم كه بنا است هزينه اين پروتز از سوي وزارت بهداشت پرداخت شود.

وي افزود: با توجه به مكاتبات انجام شده از سوي دانشگاه علوم پزشكي با بيمارستان شهيد بهشتي ياسوج، تا آخر ماه جاري به كار خود در بيمارستان باز مي‌گردم و با توجه به وضعيت روحي‌ام در قسمت اداري مشغول به كار مي‌شوم.

اين پرستار آسيب‌ديده درباره روند رسيدگي به پرونده‌ قضايي خود با بيان اينكه متهم هنوز در بازداشت موقت به سر مي‌برد، اظهار كرد: رسيدگي به پرونده‌ام ملزم به نتيجه نهايي پزشكي قانوني است تا قاضي راي خود را در اين رابطه صادر كند كه با توجه به انجام آخرين عمل جراحي تا پايان هفته جاري به پزشك مراجعه مي‌كنم تا هر چه سريع‌تر گزارش نهايي پزشكي قانوني اعلام شود.

وي درباره وضعيت امنيتي بيمارستان شهيد بهشتي ياسوج هم گفت: با توجه به حادثه‌اي كه در اين بيمارستان رخ داد، تعداد نگهبانان بيمارستان شهيد بهشتي افزايش يافته است البته بايد براي امنيت پزشكان و پرستاران فكر جدي شود، چون چنين حوادثي در اين بيمارستان كم نبوده است.

اين پرستار حادثه ديده وضعيت روحي خود را مطلوب توصيف كرد و افزود: با وضعيت فعلي‌ام كنار آمده‌ام و قصد دارم تحصيلاتم را ادامه دهم.

دانش‌نيا همكاري دستگاه‌هاي مسئول همچون وزارت بهداشت را در رابطه با اين حادثه مطلوب دانست.

انتهاي پيام

  • جمعه/ ۲۸ آبان ۱۳۸۹ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8908-15181
  • خبرنگار :