/قرآن كتاب رحمت، حكمت و عدالت/ نماينده پلدختر: *موج اسلام‌خواهي در تمامي دنيا بوجود آمده است *هتك حرمت قرآن نشانه وحشت آمريکا و اسرائيل از گسترش اسلام است

نماينده مردم پلدختر در مجلس گفت: آتش زدن کتاب الهي، اهانت به اديان الهي است.

علي کائيدي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه لرستان، با بيان اين مطلب افزود: آتش زدن کتاب الهي اهانت به اديان الهي است و علت اين کار ابرقدرت‌هايي همچون اسرائيل صهيونيست و آمريکا وحشت آنها از گسترش اسلام است.

وي با تاکيد بر اين‌که در قرآن وعده‌هايي مبني بر اين‌که روزي مستکبران از بين مي‌روند و مستضعفين بر دنيا حاکم خواهند شد، اظهار داشت: اين مهم موجب فشار بر روي دو رژيم جنايتکار اسرائيل و امريکاي جهانخوار شده، چرا که آنها به اين حقيقت پي برده‌اند که سرانجام پيروزي از آن اسلام و مسلمين است.

عضو کميسيون بهداشت ودرمان مجلس متذکر شد: موج اسلام خواهي در تمامي دنيا بوجود آمده و تمام مجامع و آزاديخواهان حرکت وقيحانه و هتک حرمت قرآن کريم را محکوم مي‌کنند.

عضو شوراي مرکزي انجمن اسلامي پزشکان کشور با تاکيد بر اين‌که دين اسلام، افکار و آرمان‌هاي امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري در حال گسترش روزافزون در دنياست، خاطرنشان کرد: تمام مسلمانان در خصوص اين اقدام وقيحانه برخي افراد خودسر و خودباخته به پا خيزند، و مجامع سياسي و ديپلماسي روي اين قضيه کار کنند، چرا که استکبار جبهه آزاديخواهان و عدالت طلبان را نشانه گرفته است.

انتهاي پيام

  • جمعه/ ۲۶ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8906-15289
  • خبرنگار :