/قرآن؛ كتاب رحمت، حكمت و عدالت/‌ مجمع اتحاد دانشجويان جهان اسلام هتك حرمت قرآن كريم را محكوم كرد

مجمع اتحاد دانشجويان جهان اسلام در بيانيه‌اي هتك حرمت قرآن كريم را محكوم كرد.

به گزارش ايسنا در اين بيانيه آمده است؛

يكتاپرستان جهان طبق آموزه‌هاي وحياني و الهي اديان رو به سوي خداي واحد و انبياي عظيم‌الشاني دارند كه پيام‌شان صلح و عدالت، صداقت و اخلاق است.

هر زمان كه ديني آسماني همراه پيامبري بزرگ براي هدايت انسانها از طرف خداوند عرضه شد، افرادي بودند كه با تزوير و سرمايه و شيطنت سد راه برنامه‌هاي نوراني آن پيامبر شدند. همچنان كه جناب عيسي – عليه السلام – در اين راه مشكلات و سختي‌هاي بسيار داشت.

زمين از وجود آن افراد شيطان صفت خالي نيست و اين شياطين امروز هم مقابل فرامين الهي مي‌ايستند و راه ضلالت را براي آدميان فراخ مي‌كنند.

اگر توطئه‌ها و سياستهاي غيرانساني دولتها و لابي‌هاي شيطاني نبود، هيچ كدام از اديان با هم مشكلي نداشتند و با دوستي و برادري كنار هم زندگي مي‌كردند. اما مطامع اقتصادي، ملاحظات سياسي، سياستهاي استعماري و هواهاي نفساني فرهيختگان حتي دامن پاك اديان را هم آلوده كرده است و امروز بيش از ديگر اديان، شاهد افتراها، تهمت‌ها و توهين‌ها به دين مبين اسلام هستيم. ديني كه تمامي اديان و انبياي قبل از خود را به پاكي و بزرگي ياد مي‌كند.

چگونه به اين دين توهين‌هاي بسيار مي‌شود و برخي دولتها سكوت مي‌كنند؟ امروز بيش از 80 درصد مردم آمريكا معتقدند كه حادثه 11 سپتامبر كار مسلمانان نبوده است و آنچه در رسانه‌ها و ادبيات ديپلماتيك منعكس شد دروغي بيش نبود، ولي در سالروز اين دروغ بزرگ به قرآن مجيد توهين مي‌كنند. در كشوري كه طبق منشور حقوق بشر مقدسات همه‌ي اديان محترم است و كسي حق اهانت به مقدساته اديان را ندارد. در كشوري كه ادعاي قانون‌مداري، آزادي و تمدن بشري دارد اعمالي صد در صد ضد انساني و غيرقانوني صورت مي‌گيرد و پس از آن سكوت سنگين مقامات رسمي ايالات متحده‌ي آمريكا!

ما در اين جريانات مقامات رسمي آمريكا را مقصر و مسئول مي‌دانيم. رئيس جمهور آمريكا بايد از تمامي مسلمانان جهان عذرخواهي كند و به صورت واضح و شفاف موضع خود را مشخص كند. دولت حاكم، خود در كنار لابي‌هاي صهيونيستي همكار و همراه اين اعمال زشت است. واضح شدن اين قضايا جز با موضع‌گيري صريح دولتمردان آمريكايي ممكن نخواهد بود.

اعمال سخيفي كه توسط چند فرد حقير با تحريك يك كشيش افراطي صورت گرفت نشان از زنده بودن اسلام و توجه روز افزون جهاني به قرآن مجيد و انفعال و انزواي كامل ادبيات افراطي صهيونيستي پروتستاني در غرب است.

تاويل‌ها و تفسيرهاي خون آلودي كه به كتب مقدس تحميل مي‌شد ديگر مخاطبي ندارد و شكست‌هاي پي در پي خصوصا در لبنان، فلسطين و عراق نشان داد كه اگر ضدمسيحي (آنتي كريستي)‌ باشد خود اين افراطيون و حاميان آنان خواهند بود. در اين توهين‌ها، تحريك كننده و مجري اصلي صهيونيستها و لابي‌هاي آنهاست و اين جماعت فروغلطيده در كثيفي و تباهي منتظر عذاب الهي و خشم ملتهاي مسلمان در سراسر جهان باشند.

از سياستهاي صهيونيستها آن است كه برادران مسلمان و مسيحي را رو در روي هم قرار دهند و با آتش افروزي به اهداف پليد خود برسند لكن مسلمان و مسيحي چنانچه در طول تاريخ نشان داده است اگر تحريكات خبيثان نباشد در كنار هم زندگي دوستانه‌اي داشته‌اند و دارند.

ما پس از تعزيت اين مصيبت عظيم به پيشگاه مهدي موعود همان منجي كه در تمامي اديان بشارت ظهور او داده شده است اعلام مي‌داريم:‌

1- عملكرد برخي از دولتهاي اسلامي به هيچ وجه قابل قبول نيست و بايد علاوه بر شدت در برخورد و محكوميت؛ با تمامي حاميان و تحريك كنندگان اين مسائل قطع ارتباط كامل اقتصادي كنند.

2- سازمانهاي بين‌المللي و جهاني در اين قضيه، عملكرد درخشاني از خود نشان ندادند امروز مردم جهان به اين نتيجه رسيده‌اند كه اين سازمانها و نهادها تحت فشار لابي‌هاي صهيونيستي چون مردارهايي هستند كه اميدي به حركتشان نيست.

3- طبق ماده 7 منشور سازمان ملل متحد كشوري كه امنيت بين‌المللي را به خطر اندازد بايد مورد مواخذه قرار گيرد و ما از سازمانهاي بين‌المللي و جهاني مي‌خواهيم دولت ايالات متحده را مورد بازخواست جدي قرار دهند.

4- سازمانهاي اسلامي از جمله سازمان كنفرانس اسلامي در اين زمينه به شدت ضعيف و بي‌تاثير عمل كردند.

دولتها و امت اسلامي مطالبه و بازخواست جدي از نحوه‌ي عملكرد ايشان داشته باشند.

5- ما دانشجويان جهان اسلام، دنياي اسلام را دعوت به صبر، تعقل و خويشتن‌داري مي‌كنيم و به مجريان اصلي اين جريانات كه صهيونيستها هستند هشدار مي‌دهيم كه تجاوزات غزه و اهانتهاي چند روز قبل بي‌جواب نخواهد ماند. منافع شما رد سراسر جهان در خطر است و شما شاهد به آتش كشيدن پرچم‌هايتان بر فراز سفارتخانه‌ها خواهيد بود.

6- خطاب به عاليجناب پاپ مي‌گوييم، صرف محكوميت اين جريان كافي نيست و ما انتظار داريم اين كليسا در آمريكا بسته شده و آقاي تري جونز و آن چند پليد مزدور محاكمه و به مجازات اعمال خود برسند.

7- به آتش آوران جنگ‌هاي صليبي هشدار مي‌دهيم كه اديان توحيدي در كنار هم هستند، مسلمانان و مسيحي برادران يكديگر خواهند ماند و آنچه از لابي‌هاي فساد صهيونيستي و حلقه‌هاي نفوذي در دولتهاي غربي بيرون آيد به كمك خداوند با بصيرت، هوشياري و اتحاد دينداران جهان خنثي خواهد شد.

8- دولتمردان آمريكا، مسئولان اروپايي خصوصا آلمان در مقابل حمايت، تشويق و ترغيب اين اهانت كنندگان به اسلام عزيز، مسئول و مقصرند و پيامد اعمالشان بر عهده‌ي خودشان خواهد بود.

9- فوري‌ترين مسئله امروز جهان اسلام، مسئله‌ي پاكستان و كمك به مردم مصيب ديده اين كشور اسلام است، ما جهت هرگونه همكاري با كشورها و تشكلهاي دانشجويي در اين مورد اعلام آمادگي مي‌كنيم و از امت اسلامي مي‌خواهيم با عزت و بيداري به مسائل خاورميانه و جهان اسلام حساس باشند و نگذارند دشمنان با امثال اين اعمال ننگين، اذهان مسلمانان را منحرف سازند.

انتهاي پيام

  • چهارشنبه/ ۲۴ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 8906-14764.165218
  • خبرنگار :