فراكسيون اصولگرايان مجلس اهانت به قرآن كريم را محكوم كرد

فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي با صدور بيانيه‌اي اهانت به قرآن كريم را محكوم كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، متن اين بيانيه به شرح ذيل است :

 بسم‌الله الرحمن الرحيم

ان تنصرالله ينصركم

مسلمانان جهان امروز وقت ياري دين خداست، سپاه كفر براي محو كلمه توحيد به حركت درآمده، براي دفاع از اسلام عزيز بپا خيزيم. شيطان در چهره‌ي ضدبشري آمريكا در برابر حق عصيان كرده است. بايد رويش را سياه كرد. جنايت بزرگ جسارت به قرآن كريم كه با حمايت پليس آمريكا رخ نمود حاكي از نقشه‌ي شوم جديدي است كه مي‌خواهند بنيه‌ي دفاعي مسلمانان را آزمايش كنند. اين رژيم بي‌فرهنگ و ددمنش، جز گسترش جنايت و انتشار خشونت راهي ديگر براي بقاي خود نمي‌يابد. به راستي جهانيان مي‌توانند قضاوت كنند كه تروريسم بزرگ كيست. اگر تروريست‌هاي كوچك جسم انسان‌ها را هدف قرار مي‌دهند، تروريست بزرگ رژيم آمريكاست كه مقدسات بيش از يك و نيم ميليارد انسان را مورد هجوم قرار مي‌دهد و عواطف آنها را جريحه‌دار مي‌سازد و فضايي از شرارت و خشونت مي‌آفريند.

آيا به راستي اين رژيم محور شر در عالم نيست. چه نيك امام بزرگوار كه به حق روح خدا در كالبد زمان بود فرمود كه «آمريكا شيطان بزرگ است» و همه بدبختي‌ها و فسادها از آمريكاست. حاكمان اصلي در آمريكا چند نفر سرمايه‌دار خون‌آشام هستند كه براي ثروت‌اندوزي هر چه بيشتر هر روز در گوشه‌اي از جهان آشوب بپا مي‌كنند و صلح و آرامش بشريت را مدام در مخاطره قرار مي‌دهند. آنها بايد بدانند كه دوران تحقير و تحميق و سلطه‌پذيري به پايان رسيده است. طوفان عظيم بيداري در همه جا در حال ورزيدن است تا ابرهاي سياه ستم جهاني را از آسمان زندگي بشر امروز محو كنند و خورشيد آزادي و رستگاري الهي در جسم و جان انسان‌ها بتابد تا همگي در سايه‌ي عدالت جهاني به پيشوايي مردي از تبار پيامبران راه خوشبختي و سعادت را بپيمايند. رژيم آمريكا بايد منتظر خشم الهي مسلمانان باشد تا سزاي اين تكبر و توهين در مقابل حق را به زودي دريابد.

فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي با عرض تسليت به پيشگاه حضرت ولي عصر (عج)، مقام معظم رهبري، مراجع بزرگوار تقليد، حوزه‌هاي علميه، ملت رشيد ايران و همه‌ي مسلمانان جهان از خداي بزرگ مسالت مي‌نمايد كه مسلمانان جهان را در عزت‌بخشي بيش از پيش به اسلام عزيز و اعتلاي كلمه توحيد و سرنگوني دشمنان اسلام و انسانيت ياري نمايد.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۲۲ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۶:۱۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8906-13666
  • خبرنگار :