• سه‌شنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8906-14351
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

/قرآن؛كتاب رحمت،‌ حكمت وعدالت/ فراكسيون انقلاب اسلامي با محكوم كردن هتك حرمت قرآن؛ فـريـاد اعـتـراض مـسـلـمـانـان، خـواب شـوم صـهـيـونـيـزم را آشـفـتـه كـنـد

فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس شوراي اسلامي طي بيانيه‌اي با محكوم كردن هتك حرمت قرآن در آمريكا اعلام كرد: فرياد اعتراض ملت‌هاي مسلمان در برابر اين حادثه بايستي چنان باشد كه خواب شوم دولتمردان، حاميان و عناصر كثيف آنان را پريشان، و قاطعانه از تكرار اين وقايع جلوگيري كند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، متن كامل اين بيانيه به شرح ذيل است:

« توطئه صهيونيست‌هاي جنايتكار در هتك حرمت به قرآن كريم كه ابتدا به وسيله كشيش نادان آمريكايي كليد خورد، و توسط عناصري آلوده و پست ادامه يافت، چهره كينه‌توزانه صهيونيزم و وابستگان به آن را بر ملا نمود. كساني كه به كتاب آسماني قرآن مجيد، كتاب هدايت و رحمت اهانت نمودند، در واقع خود را خار و ذليل كرده، و عذاب دنيا و آخرت را براي خود و اربابان و شبكه‌هاي جاسوسي پشت صحنه كسب نمودند.

طبل آزادي انديشه، كه گوش جهانيان را در دهه‌هاي اخير كر كرده بود، با چنين اقدامات سخيف و خفت‌باري، توخالي و پوچ بودن اين قبيل ادعاها را در معرض افكار عمومي جهانيان قرار داد. اين اقدام وقيحانه، از يك سو عمق كينه استكبار را نسبت به اسلام نشان مي‌دهد، و از سوي ديگر درصدد سنجش حساسيت مسلمانان و برافروختن آتشي بين مسلمانان و معتقدين بر عيسي مسيح(ع) و تغيير افكار عمومي جهانيان از مسائل اصلي است.

فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس شوراي اسلامي در راستاي تدابير و پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي و مراجع و شخصيت‌هاي جهان اسلام، ضمن محكوم نمودن اين جنايت هولناك اعلام مي‌دارد:

1- فرياد اعتراض ملت‌هاي مسلمان در برابر اين حادثه بايستي چنان باشد كه خواب شوم دولتمردان، حاميان و عناصر كثيف آنان را پريشان، و قاطعانه از تكرار اين وقايع جلوگيري كند.

2- دستگاه قضايي جمهوري اسلامي نيز نسبت به پيگيري قضايي مجرمان حادثه از مراجع بين‌المللي اقدام و پرونده قضايي براي اين قبيل افراد و دولت‌ها تشكيل و دنبال نمايد.

3- دولت جمهوري اسلامي با فعال سازي سازمان كنفرانس اسلامي نسبت به فعال سازي دولت‌هاي اسلامي و استفاده از روش‌هاي اقتصادي، سياسي بر عليه دولت‌هاي حامي، بالاخص رژيم صهيونيستي و دولت آبرو بر باد داده آمريكا و انگليس اقدام نمايند. »

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha