نايب رييس مجلس شوراي اسلامي: اهانت كنندگان به قرآن، فرعون‌ها و نمرودهاي زمانند

شهاب‌الدين صدر، نايب رييس مجلس شوراي اسلامي ضمن محكوم كردن اهانت به قرآن،‌ اين اقدام را طي پيامي به امام زمان (عج)، جانشين برحقش حضرت آيت الله خامنه‌اي (حفظ الله)، به علماي اسلام، به ملت‌هاي مسلمان بويژه مسلمانان ايران و به همه آزادگان و يكتاپرستان عالم تسليت گفت.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، متن اين پيام به شرح زير است.

بسم الله الرحمن الرحيم

يريدون ان يطفئوا نور الله بأفواههم و يأبي الله الا ان يتمَّ نوره و لو کره الکافرون . سوره توبه/32

مصيبت توهين به ساحت قرآن كريم و كلام خدا را توسط مشركين زمان، به امام زمان (عج)، جانشين برحقش حضرت آيت الله خامنه‌اي (حفظ الله)، به علماي اسلام، به ملت‌هاي مسلمان بويژه مسلمانان ايران و به همه آزادگان و يكتاپرستان عالم تسليت مي گويم.

امروز چه داغي بر دل خونبار امت اسلامي گذارده‌اند و چه ننگي را براي خود خريده‌اند. مدعيان آزادي و آزادانديشي كه نمي‌توانند حق و حقيقت را در عالم ببينند و نمي‌توانند رجعت انسان‌ها را به اصلشان تحمل كنند، دست به مبارزه با مقدسات زده‌اند. آنها فرعون‌ها و نمرودهاي زمانند و فرزندان شيطان و دشمنان حقيقت طلبي.

وا اسفا به برخي سران عرب! كي مي‌خواهند چشمهايشان را باز كنند. فلسطين در خون است و آنها سازش مي‌كنند. پاكستان در سيل فرورفته است آنها سرمايه‌هاي خود را در بانك‌هاي آمريكا و كشورهاي غربي انباشته مي كنند. تفرقه در دين راه انداخته‌اند و خون به دل امت اسلام زده‌اند.

از دشمن اسلام توقعي جز دشمني نيست. ريشه اين مصائب را در بي‌اراده بودن سران عرب نسبت به صهيونيسم و دولت آمريكا و كشورهاي غربي مي دانيم.

و اما دولت آمريكا، استكبار جهاني در طول سال‌هاي اخير به بهانه‌هاي واهي در جهت حفظ منافعش دست به لشكركشي به جهان اسلام نموده است و دستش در خون امت اسلامي فرو رفته است. امروز هم مسئوليت اين توهين و هتك حرمت‌ به ساحت قرآن كريم مستقيما بعهده دولت آمريكا و شخص اوباما ست.

به حق، كلام امام(ره) در مورد استكبار جهاني عينيت پيدا كرده است كه : (( آمريكا شيطان بزرگ است )).

اي امت اسلام، امروز وظيفه‌اي خطير و آزمايشي بزرگ، در انتظار است. با حفظ اتحاد و نمايش انزجار از طراحان و حاميان اين توهين، يكپارچگي و اقتدار و عظمت دنياي اسلام را به جهانيان نشان دهيد. علماي اسلام نيز آگاه باشند كه با اعلام آمادگي امت اسلام زمينه‌هاي وحدت امت اسلام را در جبهه مبارزه با جهان كفر و سازش بوجود آورند.

رهبران كشورهاي اسلامي نيز از اين فرصت استفاده كنند و جبران گذشته خود را بنمايند و دست از همكاري با دولت‌هاي غربي را بردارند و در سايه اتحاد، قدرت امت اسلامي را بيشتر نمايند و در صفوف واحد در برابر صيهونيسم، آمريكا و دولتهاي غربي بايستند و به ياد داشته باشند امروز روز امتحان است و حركت آنها زير ذره بين امت اسلامي مي باشد.

از ملت مسلمان ايران انتظار است همچون گذشته نفرت و انزجار خود را از اين اقدام وقيحانه نشان دهند. آنهايي كه در خواب فتنه‌ها فرو رفته‌اند و فرهنگ و فكر غربي را به جاي فرهنگ غني خود انتخاب كرده‌اند به دامان اسلام برگردند و از دين خدا و حقيقت طلبي و عدالت جويي انقلاب اسلامي دفاع كنند.

ضمن عرض تسليت به محضر حضرت حجت (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب اسلامي دام ظله العالي و تمامي مسلمانان و حق طلبان عالم، اين اقدام شيطاني و شرم آور را محکوم کرده و از تمامي حق جويان، به خصوص ملت قهرمان ايران مي خواهد که با افزون کردن آگاهي و بصيرت خود نسبت به توطئه‌هاي شوم مستکبران و حضور در تجمعات اعتراض آميز، نسبت به اين عمل گستاخانه واکنشي انقلابي نشان دهند و همچنين با تحريم كالاهاي صهيونيستي و آمريكايي و با تاسي از الگوهاي اسلامي، فتنه گران و هتاكان به ساحت «قرآن مجيد» آن امانت رسول خدا به امت اسلامي را، مورد غضب قرار دهند.

الا لعنة الله علي القوم الظالمي

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۲۲ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8906-13613
  • خبرنگار :