لاريجاني با محكوم كردن هتك حرمت قرآن؛ *مجالس جهان اسلام واکنش قاطع و سريع نشان دهند *آمريکا دست از حمايت از اين‌گونه اقدامات وحشيانه بردارد

رييس مجلس شوراي اسلامي در پيامي اهانت افراطيون به ساحت مقدس قرآن کريم و سکوت توام با همراهي دستگاه حاکمه آمريکا را محکوم کرده و از روسا و نمايندگان پارلمان‌هاي جهان اسلام خواست نسبت به اين جنايت بي‌سابقه، واکنش قاطع و سريع نشان دهند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، علي لاريجاني هم‌چنين در پيام خود به دولت آمريکا هشدار داد، دست از حمايت از اين‌گونه اقدامات وحشيانه برداشته وگرنه منتظر پاسخ کوبنده مسلمانان جهان باشد.

متن کامل پيام رييس مجلس به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

اهانت به کتاب آسماني مسلمانان، توسط عده‌اي افراطي و تحت حمايت پليس آمريکا، ماهيت دولت منحط اين کشور را بيش از هميشه آشکار ساخت، تا حتي ديرباورترين انسان‌ها نيز به توحش و بي‌فرهنگي سران اين رژيم ايمان آورند.

همگان بياد دارند که بوش رييس جمهور سابق ايالات متحده پس از حادثه 11 سپتامبر، با بياني صريح آغاز جنگ صليبي را اعلام کرد و با حمله به دو کشور اسلامي صدها هزار مسلمان را قتل عام و آواره کرد و پس از وي، خلف او با نقابي نو و شعار تغيير وارد صحنه شد و براي همدل نشان دادن خود با مسلمانان به برخي کشورهاي اسلامي سفر کرد و عده‌اي نيز ساده‌لوحانه، ادبيات جديد دستگاه حاکمه آمريکا را باور کرده و فراموش کردند که اوباما، محصول همان حکومتي است که ساير روساي جنگ افروز آمريکا، از آن بيرون آمده‌اند.

امروز نيز شکست مفتضحانه ارتش آمريکا در عراق و افغانستان، همراه با ناکامي‌هاي فراوان اين رژيم در مقابله با ملت‌هاي ايران، لبنان، فلسطين و پاکستان، حاکمان آمريکا اين محور شرارت را به رفتارهاي جنون آميز وادار کرده است.

هتك حرمت قرآن کريم اقدامي وحشيانه و نشانگر بربريت در عصر مدرن است و مدعيان آزادي و دموکراسي، با سکوت در مقابل بي‌احترامي به کتاب مقدس مسلمانان، سبب تحريك عواطف انسان‌هاي آزادي‌خواه و تشديد موج جديد تنفر و انزجار جهاني، عليه آمريكا شدند.

بدون شک وقوع اين حادثه تلخ و زشت موجب خدشه به احساسات معنوي و مذهبي صدها ميليون مسلمان و تمامي پيروان اديان الهي خواهد شد که جبران آن بسيار سخت بوده و زمامداران و دولتمردان آمريکا اگر تدبير نکنند فرجام سختي در پيش خواهند داشت.

اين اقدام بي‌شرمانه، هم‌چنين نشان از ضعف و درماندگي سران جبهه استکبار دارد؛ آنها که به عنوان مثال هرگونه اظهار نظر درمورد هولوکاست را به بهانه توهين به عواطف يک قوم چند ميليوني جرم دانسته و محققين را مجازات مي‌نمايند، اما از آتش زدن و توهين به مقدس‌ترين کتاب عالم بشريت که بيش از يک و نيم ميليارد نفر پيرو آن هستند، حمايت مي‌کنند، غافل از آن‌که "يريدون ليطفئوا نور الله بأفواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون".

سران استکباري غرب خوب مي‌دانند که جهان اسلام و امت بيدار مسلمان، دست‌هاي پشت پرده‌ اين جنايت را به وضوح مي‌شناسد و آنان هرگز نمي‌توانند به بهانه آزادي بيان از مسئوليت خود در مقابل اين اهانت بزرگ شانه خالي کنند، و قطعا ملت‌هاي مسلمان در مقابل توهين به بزرگترين مقدسات خود ساکت نخواهند نشست.

از روسا و نمايندگان پارلمان‌هاي جهان اسلام انتظار دارد، نسبت به اين جنايت بي‌سابقه، واکنش قاطع و سريع نشان دهند، تا بدخواهان بدانند، مسلمانان قدرت دفاع از خود و دين خدا را دارند.

اينجانب اين اقدام زشت و گستاخانه را به پيشگاه مقدس حضرت ولي الله الاعظم - عجل الله تعالي فرجه الشريف - ، مقام معظم رهبري، مراجع عظام تقليد، ملت شريف ايران و همه مسلمانان و آزادگان جهان تسليت عرض مي‌نمايم و به دولت آمريکا هشدار مي‌دهم، دست از حمايت از اين‌گونه اقدامات وحشيانه برداشته وگرنه منتظر پاسخ کوبنده مسلمانان جهان باشد.

علي لاريجاني

رئيس مجلس شوراي اسلامي

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۲۲ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8906-13064
  • خبرنگار :