/روزقدس؛نماد وحدت اسلامي/ نماينده فلاورجان درگفت‌وگوباايسنا: مردم باحضور يكپارچه در راهپيمايي روز قدس تودهني محكمي به رژيم صهيونيستي خواهند زد

نماينده مردم فلاورجان در خانه ملت با اشاره به اين كه روز قدس يكي از يادگارهاي حضرت امام(ره) است،گفت: مردم با حضور يكپارچه خود در راهپيمايي روز قدس به ملت مظلوم فلسطين اعلام خواهند كرد كه هم‌چنان پشتيبان آنها بوده و در كنارشان خواهند ماند و آنها را تنها نخواهند گذاشت.

حجت‌الاسلام سيدناصر موسوي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اين‌كه همه ساله روز قدس براي ما از اهميت بسيار زيادي برخوردار بوده و هست، افزود: ‌اما امسال با توجه به بحث تحريم‌هاي ايران و درگيري‌هايي كه در لبنان صورت گرفت و جناياتي كه اخيرا در غزه و فلسطين توسط رژيم صهيونيستي با همكاري آمريكاي جنايتكار انجام شده، بر ملت شريف ايران و تمام مسلمانان جهان واجب است كه در راهپيمايي روز قدس شركت داشته و برائت خود را از رژيم غاصب و صهيونيستي اعلام كنند.

وي با اشاره به برخي تهديدهاي رژيم صهيونسيتي عليه ايران افزود: با توجه به اين مساله مردم يكپارچه با حضور در روز قدس تودهني محكمي به رژيم صهيونيستي خواهند زد كه ديگر تصور حمله به ايران را نكند.

اين نماينده مجلس تصريح كرد: وقتي اسراييل و آمريكا حضور پرشور مردم ايران را در روز قدس مشاهده كنند وحشت خواهند كرد. چرا كه آنها در گذشته هم حضور ملت ايران را در هشت سال دفاع مقدس و ايستادگي جانانه‌شان را ديده‌اند.

موسوي افزود: البته آنها متوجه هستند كه كشور ايران با كشورهايي مانند عراق و افغانستان، به دليل ايمان قوي ملت ايران و پيماني كه با ولايت بسته‌اند -چه ولايت اميرالمومنين (ع) و چه ولايت امام (ره) و در حال حاضر نيز با مقام معظم رهبري- از زمين تا آسمان تفاوت دارد.

وي گفت: مطمئنا اين ملت شكست‌ناپذير است و رژيم صهيونيستي و هم‌پيمانان او هيچگاه نمي‌توانند اين جرات را به خود بدهند كه به ايران اسلامي حمله كنند.

نماينده‌ي مردم فلاورجان در خانه‌ي ملت، با اشاره به ضرورت بيداري ملت‌هاي مسلمان بخصوص ملت‌هاي عرب در حمايت از مردم مظلوم فلسطين، تصريح كرد: متاسفانه اقدامات سردمداران بعضي از كشورهاي عربي باعث شده كه ملت عرب هم بخواهند از ملت مظلوم و دربند فلسطين دفاع كنند اما به واسطه‌ي وحشتي كه از سردمداران خود دارند، فريادشان را در گلوها قرار دهند.

وي تاكيد كرد: اما سردمداران عرب بايد بدانند كه بالاخره روزي ملت عرب هم بيدار مي‌شود و در مقابل صهيونيسم خواهد ايستاد و اين‌كه بخواهند آنها را تحت فشار قرار دهند و يا خود را در حالتي از بي‌خبر در مورد از جنايت‌هاي اسراييل قراردهند - كه بعيد است كشوري از اين جنايت‌هاي اسرائيل آگاهي نداشته باشد- بالاخره روزي در برابر آنها خواهند ايستاد.

موسوي در اين راستا گفت: خود مردم شريف فلسطين و گروه‌هاي سياسي‌اي كه در كشور فلسطين هستند اگر نجاتي براي خود مي‌خواهند و اگر مي‌خواهند روزي از زير چكمه‌هاي صهيونيست آزاد شوند تنها راهكار آنها اتحاد و وحدت و داشتن رويه‌ي خاص و پيروي از يك رهبر واحد است. يعني فردي را به عنوان رهبريت خود انتخاب كنند كه مورد وثوق همه باشد و حول محور آن رهبر همه در برابر اسرائيل ايستادگي كنند.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۹ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8906-05699
  • خبرنگار : 71291