نماينده‌ي فريمان در گفت و گو با ايسنا: حمله صهيونيست‌ها به "ناوگان آزادي غزه" مظلوميت مردم فلسطين و غزه را بيش از گذشته نشان داد

سران كشورهاي مسلمان در واكنش سريع، هماهنگ و مناسبي را نشان دهند، تا سردمداران استكبار و رژيم صهيونيستي بفهمند كشورهاي اسلامي نسبت به رفتارهاي غير قانوني، غير اخلاقي و غير انساني آنان بي تفاوت نيستند.

ميرحسين حسيني درگفت‌وگو با خبرنگار پارلماني ايسنا، با بيان اين مطلب، افزود: حمله اشغالگران صهيونيستي به ناوگان كمك رساني به مردم غزه، مظلوميت و حقانيت مردم فلسطين و به ويژه مردم غزه را بيش از گذشته نشان داد.

نماينده‌ي مردم فريمان افزود: افكار عمومي جهاني از جنايت‌هاي اين رژيم مطلع هستند، ولي با تكرار وحشي‌گري‌ها و جناياتي اين رژيم به عمق حقيقت و آرمان فلسطين بيشتر واقف مي‌شوند. اين جنايت حاوي اين پيام به كشورهاي مسلمان است كه جهان اسلام باب جديدي را باز و اقدامات موثر و مناسبي را بكار بندند.

اين نماينده اصولگراي مجلس، واكنش سريع، هماهنگ و متناسب سران كشورهاي مسلمان را خواستار شد و افزود: دنياي اسلام بايد واكنش سريع ، هماهنگ و مناسبي را نشان دهند تا سردمداران استكبار بهفمند، كشورهاي اسلامي نسبت به رفتارهاي غير قانوني و غير اخلاقي اين رژيم بي تفاوت نيستند.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8903-07309
  • خبرنگار : 90089