طرح‌هاي تعرفه‌ي جديد وايمكس ايرانسل اعلام شد

جزئيات طرح‌هاي تعرفه جديد وايمكس ايرانسل اعلام شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، روابط عمومي ايرانسل اعلام كرد: با عرضه اين طرح‌هاي تعرفه جديد، مشتركين و متقاضيان استفاده از سرويس وايمكس ايرانسل، گزينه‌هاي بيش‌تري براي انتخاب طرح تعرفه متناسب با نياز خود خواهند داشت.

براساس اين گزارش، پيش از اين، طرح‌هاي تعرفه وايمكس ايرانسل براي سرعت‌هاي 128، 256 و 512 كيلوبيت بر ثانيه، در دو نوع "طرح تعرفه پايه" با ترافيك رايگان مشخص و "طرح تعرفه نامحدود" عرضه شده بود و اكنون با آغاز جشنواره بهاري وايمكس ايرانسل، "طرح تعرفه پيشرفته" با حجم ترافيك رايگان بيش‌تر نيز به مشتركين و متقاضيان عرضه مي‌شود.

بنابر اعلام، هزينه آبونمان ماهيانه سرويس وايمكس ايرانسل با سرعت 128 كيلوبيت بر ثانيه، با طرح تعرفه "پيشرفته" به همراه 12 گيگابايت ترافيك رايگان، ماهيانه 30هزار تومان و اشتراك اين سرويس با سرعت 256 كيلوبيت بر ثانيه و با طرح تعرفه پيشرفته به همراه 20 گيگابيت ترافيك رايگان، 45هزار تومان است.

همچنين استفاده از وايمكس ايرانسل با سرعت 512 كيلوبيت بر ثانيه و با طرح تعرفه پيشرفته، به همراه 45 گيگابايت ترافيك رايگان، 80هزار تومان در ماه هزينه خواهد داشت.

بنا بر اعلام در طول اين جشنواره، تمامي کاربراني که از تاريخ 21 فروردين‌ماه تا 31 خردادماه 89، نسبت به اشتراک سرويس وايمکس ايرانسل اقدام كنند، مي‌توانند از 10 درصد تخفيف در هزينه اشتراک ماهيانه دوره آتي سرويس خود بهره‌مند شوند.

همچنين 10 درصد تخفيف مذکور در حساب وايمکس کاربر ذخيره شده و از هزينه اشتراک ماه بعدي کاربران اعتباري کسر شده و يا در قبض دوره بعد کاربران دائمي منظور مي‌شود. كاربران وايمكس ايرانسل مي‌توانند از مبلغ تخفيف مذکور جهت خريد بسته افزايشي استفاده كنند.

براساس اين گزارش، در حال حاضر خدمات وايمکس ايرانسل با پهناي باند 64 كيلوبيت بر ثانيه تا 2 مگابيت بر ثانيه بر اساس درخواست، در 10 شهر اصفهان، اهواز، تبريز، تهران، شيراز، کرج، مشهد مقدس، شهريار، شهر قدس و خميني شهر عرضه مي‌شود.

علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر و سفارش اشتراك مي‌توانند در تمامي ساعات شبانه‌روز با مركز تماس وايمكس ايرانسل به شماره تلفن 707 براي تماس از خط ايرانسل و 09377070000 براي تماس از ساير خطوط، تماس بگيرند.

انتهاي پيام

  • شنبه/ ۲۱ فروردین ۱۳۸۹ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 8901-05953
  • خبرنگار :