در ديدار با مسؤولان بزرگ‌ترين كمپاني مسافرتي اسپانيا، مقدمات برگزاري يك تور آشناسازي براي دست‌اندركاران كمپاني اسپانيايي انجام شد

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري از انجام تفاهم با بزرگ‌ترين كمپاني تورگرداني اسپانيا براي برگزاري يك تور آشنا‌سازي در ايران خبر داد. سيد‌رضا موسوي در گفت‌وگو با خبرنگار بخش گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي ميزان موفقيت نمايندگان ايران در نمايشگاه فيتور اسپانيا، بيان كرد: آژانس‌هاي مسافرتي فعاليت بسيار خوبي داشته و توانسته‌اند، ارتباطات و قرار‌داد‌هاي مختلفي را با نمايندگان ديگر كشورها برقرار كنند. وي با اشاره به اين‌كه اختتاميه‌ي نمايشگاه فيتور اسپانيا فردا برگزار مي‌شود، ادامه داد: نمايندگان ايران، بويژه در حوزه‌ي دفاتر خدمات مسافرتي و معاونت سرمايه‌گذاري منطقه‌ي آزاد قشم، براي جذب تور و معرفي پتانسيل‌ها و ظرفيت‌هاي قابل سرمايه‌گذاري در ايران مذاكره‌هاي خوبي داشته‌اند. او هم‌چنين به ديدار خود با مسؤولان بزرگ‌ترين كمپاني مسافرتي اسپانيا اشاره و اظهار كرد: مقدمات برگزاري يك تور آشنا‌سازي براي دست‌اندركاران اين كمپاني با هدف آشنايي بيش‌تر آن‌ها با واقعيت‌هاي ايران و زيبايي‌هاي گردشگري كشور انجام و مقرر شد، زمان مناسبي براي برگزاري اين تور از سوي طرف اسپانيايي اعلام شود. وي بيان كرد: در نشستي با مسؤولان امور رسانه در سازمان جهاني جهان‌گردي، با برگزاري يك تور آشنا‌سازي براي خبرنگاران مرتبط با اين سازمان موافقت شد. به گفته‌ي موسوي، سياست اصلي شركت تبليغات و نمايشگاه‌هاي ميراث فرهنگي و گردشگري از اين پس با محوريت معرفي ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي يكي از استان‌هاي كشور در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي گردشگري خواهد بود. معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري بر ضرورت حضور بيش‌تر نمايندگان گروه‌هاي هتلي ايران در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تأكيد كرد و گفت: متأسفانه در شرايطي كه هتل‌ها براي حضور در اين نمايشگاه‌ها چندان رغبت ندارند، در قرار‌داد‌هاي جهاني، شناخت نزديك از هتل‌ها يكي از اصول مهم و ضروري است. وي تأكيد كرد: در حوزه‌ي تبليغات و استفاده از اقلام متنوع تبليغاتي در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي، به تغييرات بيش‌تر و توليدات انبوه نياز داريم. انتهاي پيام
  • شنبه/ ۳ بهمن ۱۳۸۸ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8811-00844
  • خبرنگار :