حاجي‌بابايي درگفت‌وگوباايسنا: در خصوص صندوق هدفمندسازي يارانه‌ها جمع‌بندي نهايي منوط به نظر نمايندگان است

يك عضو هيات رييسه‌ي مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به بررسي‌هاي لازم در خصوص لايحه‌ي هدفمندكردن يارانه‌ها و بحث صندوق هدفمندسازي يارانه‌ها، گفت: طي بررسي‌هاي صورت گرفته در چند روز اخير جمع‌بندي قطعي انجام نشده و هر جمع‌بندي منوط به نظر مجلس و نمايندگان است و بايد با آنها هماهنگي‌ها و برنامه‌هاي لازم را داشته باشيم.

حميدرضا حاجي‌بابايي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اين‌كه بايد سعي كنيم بين دولت و مجلس هماهنگي‌هاي لازم انجام پذيرد، تاكيد كرد: قطعا بايد هم نظر مجلس و هم دولت لحاظ شود. لازمه‌ي اين امر صحبت كردن با نمايندگان و جمع‌بندي هيات رييسه و نمايندگان است تا در مجموع بتوانيم به جايي برسيم كه هم نظر نمايندگان لحاظ شود و هم آمادگي براي اجرا توسط دولت وجود داشته باشد.

به گفته‌ي وي، نمايندگان اين دغدغه را دارند كه در عين اين‌كه قانون رعايت مي‌شود دست دولت در امر خطيري مثل هدفمند كردن يارانه‌ها باز بوده و قدرت مانور داشته باشد.

حاجي‌بابايي تاكيد كرد: اگر چه صحبت‌هايي در روزهاي گذشته بين دولت و هيات رييسه انجام شده اما جمع‌بندي نهايي منوط به نظر نمايندگان است.

اين عضو هيات رييسه‌ي مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري مبني بر هماهنگي لازم بين قواي سه گانه براي اجراي اين كار بزرگ، گفت: در اين راستا رضايتمندي دولت و مجلس شرط است. اميدواريم بتوانيم با لحاظ اين رضايتمندي كار را به سمت اجرا پيش بريم، چرا كه اجرا كار بسيار مهمي است.

انتهاي پيام

  • شنبه/ ۱۶ آبان ۱۳۸۸ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8808-01317.139345
  • خبرنگار : 71036