لاريجاني در جمع خبرنگاران: هر چقدر رسانه‌ها نگاه منصفانه داشته باشند تاثير‌شان بيشتر مي‌شود انجام كارهاي نو بايد در دستور كار فراكسيون اصولگرايان قرار گيرد

رييس مجلس شوراي اسلامي در حاشيه‌ي همايش عمليات رواني و رسانه‌ها با اشاره به نقش رسانه‌ها در حوادث پس از انتخابات و ميزان تاثيرگذاري آنان در اين فضا، گفت: رسانه‌ها در اين شرايط وضع يكساني نداشتند، هر قدر رسانه‌ها فكر همراهي با مردم و ايجاد اعتماد در مردم، فراگيري موضوعات و نگاه منصفانه در مسائل داشته باشند تاثير پيام‌شان بيشتر مي‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، علي لاريجاني در ادامه افزود: در شرايطي زيست مي‌كنيم كه دسترسي به رسانه‌ها متنوع است.

به گفته وي خصوصيت حق‌مدارانه‌ي انقلاب اسلامي بايد جلوه‌هايش در رفتار عقلاني و فني رسانه‌اي جلوه كند تا تاثير بهتري داشته باشد.

رييس فراكسيون اصولگرايان مجلس هشتم، با اشاره به برنامه‌هاي سال جاري فراكسيون اصولگرايان، گفت: بناست از اين پس برنامه‌هاي فراكسيون از زبان سخنگو مطرح شود تا كار نظم بيشتري يابد.

وي با بيان اينكه مسائلي كه در فراكسيون اصولگرايان وجود دارد، نوعي همگرايي و وحدت بين جريان‌هاي مختلف اصولگرايي است كه بايد در درون يك فكر پايدار حركت كند، عنوان كرد: همچنين استفاده از ظرفيت‌هاي فكري مختلف در درون اين جريان و تاثيرگذاري در جامعه و بهبود كارهايي كه مجلس و دولت مي‌توانند انجام دهند، در واقع ظرفيتي براي انجام كارهاي نو در بخش‌هاي اجرايي و ترميمي كشور بايد در دستور كار فراكسيون اصولگرايان قرار گيرد.

انتهاي پيام

  • یکشنبه/ ۱۹ مهر ۱۳۸۸ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8807-02655
  • خبرنگار : 90089