منبتي وفيلم «تهران در جست‌وجوي زيبايي»: اميدواريم اولين نمايش در جشنواره‌ي فيلم فجر باشد اين فيلم با اپيزودهاي كرم‌پور و مهرجويي آماده نمايش مي‌شود

فيلم «تهران در جست‌وجوي زيبايي» با دو اپيزود مهدي كرم‌پور و داريوش مهرجويي در 115 دقيقه آماده نمايش مي‌شود.

سيدهادي منبتي معاون هنري سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام اين خبر گفت: بعد از مشاهده اين دو اپيزود قرار شد، همين دو فيلم در يك كار مستقل عرضه شود.

وي افزود: كار آقاي مهرجويي در 70 دقيقه بسيار زنده، شاداب و بانشاط ساخته شده و بحث مشاركت مردم در احياي بافت‌هاي فرسوده و باستاني را به خوبي به تصوير كشيده است و روحيه، نشاط و شادابي مردم تهران به خصوص در سنين ميانسالي و پيري در آن مشاهده مي‌شود.

معاون هنري سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران با اشاره به اپيزود مهدي كرم‌پور نيز اظهار داشت: اين كار هم در 45 دقيقه به نسل جوان و دلمشغولي آنان مي‌پردازد و اين‌كه چگونه در مواقع لزوم اين جوانان از حيثيت و آبروي ملي دفاع مي‌كنند.

منبتي با بيان اين‌كه پيشنهاد داده‌ايم تا كليپي كوتاه براي ابتداي فيلم درباره سيف‌الله داد و تقديم اين كار به اين فيلم‌ساز فقيد ساخته شود، اظهار داشت: البته بخش‌هايي از صحنه‌هاي مربوط به دفاع مقدس كه به پيشنهاد ايشان فيلم‌برداري شده است در اپيزود مهدي كرم‌پور مورد استفاده قرار گرفته است.

وي اظهار اميدواري كرد: اولين نمايش اين فيلم در بيست‌وهشتمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر باشد.

در اپيزود مهرجويي بنام «تهران تهران» پانته‌آ بهرام، قربان نجفي، کتايون اميرابراهيمي، مهتاج نجومي، فريده سپاه منصور، اکبر مشکات، غلام‌رضا نيکخواه، مينو صابري، رحمان حسيني، اردشير کاظمي، پرويز نوري و همسرش ثريا نوري و هنرمندان خردسال نيکي نصيريان و مهدي طالب‌زاده به ايفاي نقش مي‌پردازند.

رعنا آزادي‌ور، طناز طباطبايي ، فرهاد قائميان،سروش صحت، برزو ارجمند،مجيد جوزاني ،رضا يزداني و محمد باغباني نيز بازيگران اپيزود كرم پور بنام «سيم آخر» هستند.

تهيه‌کنندگي فيلم «تهران در جست‌وجوي زيبايي» به عهده محمدعلي حسين‌نژاد است.

انتهاي پيام

  • جمعه/ ۲۰ شهریور ۱۳۸۸ / ۰۹:۲۰
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 8806-00498.109080
  • خبرنگار : 71133