يك عضو كميسيون صنايع درگفت‌وگوباايسنا: *ناوگان هوايي بايد مجهز و از نظر فني كنترل شود *علت سوانح هوايي اخير هرچه سريع‌تر بايد مشخص گردد

يك عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي، با بيان اين‌كه سيستم هوايي از بقيه سيستم‌هاي حمل و نقل ايمن‌تر است و تعداد حادثه‌ديدگان آن هم نسبت به سيستم حمل و نقل زميني به مراتب كمتر است، گفت: اين‌كه به فاصله چند روز دو بار شاهد سانحه هوايي باشيم قابل قبول نيست و بايد هر چه سريع‌تر علت اين حوادث مشخص شود.

حميدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اين مطلب تصريح كرد: قاطعانه بايد با عاملان مقصر در اين سوانح برخورد شود، چون جان انسان‌ها و ايمني پرواز چيزي نيست كه بتوان درباره آن كوتاهي كرد.

نماينده مردم اصفهان در خانه ملت، با تاكيد بر اين‌كه ناوگان هوايي كشور ما فرسوده است و برخي هواپيماها عمر مفيد خود را از دست داده‌اند، ادامه داد: متخصصان فني ما سعي مي‌كنند همه چيز را در حد استاندارد نگه دارند، اما به هر حال كشور ما تحريم است و نمي‌تواند هواپيما تهيه كند.

فولادگر با تاكيد بر اين‌كه سيستم حمل و نقل بايد بر اساس امكانات تنظيم شود، گفت: اگر الان تعداد هواپيماها كم است بايد ناوگان هوايي مجهز و از لحاظ فني كنترل شود، ضمن اين‌كه ديگر وسايل حمل و نقل تقويت و فشار حمل و نقل بين آنها توزيع شود.

انتهاي پيام

  • شنبه/ ۳ مرداد ۱۳۸۸ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8805-00593
  • خبرنگار :