رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان كرمانشاه: عرصهي سرمايهگذاري با حضور استانها معنا مييابد و نبايد قيممآبانه برخورد شود
رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان كرمانشاه تأكيد كرد: عرصهي سرمايهگذاري گردشگري با حضور پررنگ سازمانهاي استاني معنا پيدا ميكند. اسدالله بيرانوند در گفتوگو با خبرنگار بخش گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به ارايهي بستههاي كامل سرمايهگذاري پروژههاي گردشگري استان كرمانشاه در دومين همايش بينالمللي معرفي فرصتهاي سرمايهگذاري گردشگري، اظهار داشت: امسال برخلاف سال گذشته، تغييرات محسوسي براي حضور استانها در همايش رخ داده است. ازسوي ديگر، اطلاعات استانها از ظرفيتها و پتانسيلهاي قابل سرمايهگذاري بيشتر و منسجمتر شده است. وي گفت: بهتدريج نبض بازار و تقاضاي سرمايهگذاران گردشگري را فهميدهايم و اكنون ميدانيم كه سرمايهگذار چه چيز را براي حضور در عرصهي سرمايهگذاري نياز دارد. او با اشاره به رفع نواقص همايش نخست و ايجاد غرفههايي مستقل براي حضور استانها در همايش دوم، بيان كرد: بايد بيش از آنكه به جنبهي دولتي سرمايهگذاري بينديشيم، به نيازهاي سرمايهگذاري براي حضور در عرصه فكر كنيم و امتيازهايي را كه ميخواهد در اختيارش بگذاريم. بنابراين بهتر است از شعارها بپرهيزيم و به عملگرايي رو بياوريم. بيرانوند رويكرد سازمان مركزي را طرح شعار و عملگرايي همزمان دانست و ادامه داد: در تلاش هستيم، به همان اندازه كه شعارهاي بزرگ را مطرح ميكنيم، اقدامات و عملكردهاي بزرگي را براي تحقق آنها در دستور كار قرار دهيم. وي افزود: ذائقهي سرمايهگذار را شناختهايم و بايد تلاش كنيم تا زمينهي حضور مستقل استانها را در اين عرصه فراهم كنيم. عرصهي واقعي سرمايهگذاري گردشگري با حضور سازمانهاي استاني معنا مييابد و نبايد قيممآبانه با آنها برخورد شود. انتهاي پيام