رييس دانشگاه‌تربيت معلم تهران خبر داد:‌ احداث يك خوابگاه متاهلي و دو دانشكده‌ جديد در سال جاري

رييس دانشگاه‌ تربيت معلم گفت:‌ امسال با وجود افزايش 25درصدي بودجه دانشگاه باز هم در بخش‌هاي مختلف با كسري بودجه مواجه هستيم.

دكتر عبدالجواد طاهري زاده در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، گفت: با توجه به اينكه بودجه دانشگاه در سال جاري 25 درصد افزايش يافته است اما در مقابل در همه زمينه‌ها از قبيل ميزان حقوق و دستمزدهاي كارمندان و قيمت تجهيزات و وسايل مورد نياز مواد و وسايل آزمايشگاهي و خدمات و كالاها افزايش يافته است و در نتيجه اين افزايش چند درصدي بودجه صرف كسري بودجه در بخش‌هاي مذكور مي‌شود و دانشگاه مجددا با كسري بودجه مواجه خواهد شد.

وي با تاكيد بر احداث دانشكده‌هاي جديد در دانشگاه‌ها، خاطر نشان كرد:‌ اگر دانشگاه اعتبارات لازم را داشته باشد دو دانشكده‌ جديد شيمي‌ و روان شناسي امسال احداث مي‌شود.

رييس دانشگاه‌ تربيت معلم تهران، در خصوص وضعيت خوابگاه‌هاي اين دانشگاه گفت: اين دانشگاه از لحاظ اعطاي خوابگاه به دانشجويان نسبت به دانشگاه‌هاي ديگر وضعيت مطلوب‌تري دارد و به اكثر دانشجويان خوابگاه تعلق مي‌گيرد چرا كه بيشتر دانشجويان اين دانشگاه غيربومي ‌مي‌باشند و به همين دليل جهت اسكان آن‌ها به خوابگاه‌هاي زيادي مورد نياز است.

طاهري زاده در پايان با تاكيد براين كه اين پرديس كرج دانشگاه خوابگاه متاهلي ندارد، گفت: تعدادي از دانشجويان اين پرديس به ويژه دانشجويان تحصيلات تكميلي، متاهل هستند و بايد براي آن‌ها خوابگاهي تعلق بگيرد و به همين دليل امسال يك خوابگاه متاهلي براي دانشجويان متاهل احداث مي‌شود.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 8702-12490
  • خبرنگار :