با حضور جمعي از منتقدان سينما و تاريخ‌شناسان «مدار صفر درجه» بعد از گذشت يك ماه در سيما نقد مي‌شود

با گذشت يك ماه از پخش آخرين قسمت از سريال سي قسمتي «مدار صفر درجه» اين مجموعه تلويزيوني در قالب برنامه‌ي «نقد اول» به بحث و بررسي گذاشته مي‌شود.

مجيد نادري در گفت وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام اين خبر هم‌چنين خاطر نشان كرد: ‌نقد و بررسي سريال«مدار صفر درجه» در قالب سه قسمت ضبط شده است و اين برنامه هم اينك در مرحله مونتاژ قرار دارد، در صورت آماده شدن اين برنامه به احتمال قوي نقد اول طي روزهاي شنبه ، يكشنبه و دوشنبه (اول تا سوم دي ماه) از شبكه اول پخش خواهد شد.

به گفته وي سريال «مدار صفر درجه» در برنامه نقد اول از دو وجه تاريخي و هنري به بحث گذاشته مي شود.

نادري از عباس سليمي نمين ، عماد افروغ ،‌مهدي فرجي و عبدالله شهبازي (مورخ و مشاور پژوهش سريال) به عنوان مهمانانش ياد كرد كه در نقد و بررسي سريال «مدار صفر درجه» از بعد تاريخي حضور دارند.

تهيه كننده نقد اول با اعلام اين كه سريال «مدار صفر درجه» از بعد هنري در قالب دو قسمت نقد مي شود از عزيز الله حاجي مشهدي، جواد طوسي، حسن فتحي و شهرام جعفري نژاد به عنوان مهمانان اين دو بخش نام برد.

وي در پايان زمان پخش اين سه قسمت را حوالي ساعت 23 و پس از سريال‌هاي هفتگي شبكه اول سيما اعلام كرد.

به گزارش ايسنا،‌سريال «مدار صفر درجه» به كارگرداني حسن فتحي و تهيه كنندگي حسن بشكوفه ، كاري از گروه فيلم و سريال شبكه اول سيما است كه در زمان پخش و پس از آن با نقد و بررسي هاي بسيار از سوي مطبوعات داخلي و خصوصا خارجي مواجه بوده است.

اين سريال در كشور ايران و بلغارستان فيلمبرداري شده است و بازيگران آن هم از كشورهاي ايران و لبنان انتخاب شده‌اند.

انتهاي پيام

  • جمعه/ ۳۰ آذر ۱۳۸۶ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8609-16973.65139
  • خبرنگار : 71012