/ايسنا، هشت سال حضور/ رييس دانشگاه علوم پزشكي تهران: اعتماد مردم به اخبار و آموزشهاي عمومي ايسنا بسيار بالاست

رييس دانشگاه علوم پزشكي تهران در آستانه فرا رسيدن سالروز تاسيس خبرگزاري دانشجويان ايران، با بيان اينكه ايسنا در انتشار اخبار مربوط به توسعه علمي و اطلاع رساني علمي تخصصي تلاش بسيار گسترده‌اي انجام داده است، گفت: ‌ايسنا همواره در تلاش است كه جنبه‌هايي از كارهاي علمي را برجسته سازد و در اين راستا مصاحبه‌هاي گسترده‌ايي را انجام مي‌دهد كه بسيار در خور توجه است.

دكتر لاريجاني در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با بيان اينكه نياز و تشنگي جامعه نسبت به آموزش‌هاي عمومي ، علمي و تخصصي بسيار زياد است، اظهار كرد: خوشبختانه اعتماد مردم به اخبار و آموزش عمومي كه از طريق اين خبرگزاري منتشر مي‌شود بسيار بالاست.

رييس دانشگاه علوم پزشكي تهران با بيان اينكه مسئوليت اهالي ايسنا را بسيار بالا بيان كرد و گفت: ‌بسياري از بيماريهاي غيرواگيردار را مي‌توان از طريق آموزش‌هاي ارائه شده از رسانه‌ها و از جمله ايسنا كنترل كرد.

دكتر لاريجاني خاطر نشان كرد: ‌خبرگزاري دانشجويان ايران تلاش زيادي در راستاي ايفاي نقش خود در زمينه گسترش آموزش عمومي براي مردم و همچنين زمينه سازي براي توسعه علمي انجام مي‌دهد و بايد تلاش خود بيش از گذشته گسترش دهد.

انتهاي پيام

  • چهارشنبه/ ۱۴ آذر ۱۳۸۶ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 8609-07331
  • خبرنگار :