/ايسنا، هشت سال حضور/ رييس دانشگاه آزاد اسلامي: ‌ايسنا در تقويت وفاق ملي نقش موثري داشته است ايسنا، يك بازوي مقتدر و موثر در نظام اطلاع‌رساني كشور است

رييس دانشگاه آزاد اسلامي در آستانه فرا رسيدن سالروز تاسيس خبرگزاري دانشجويان ايران، ايسنا را رسانه‌اي فعال در حوزه انعكاس اخبار دانشگاهي و دانشجويي توصيف كرد و گفت: ايسنا خدمات بسيار ارزنده‌اي به عرصه رسانه‌اي كشور ارائه كرده است.

دكتر عبدالله جاسبي در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: خبرگزاري دانشجويان در طي هشت سال به يك بازوي مقتدر و موثر در نظام اطلاع‌رساني كشور بدل شده است.

وي گفت: ايسنا نقش مهمي در انتقال سريع، صحيح و صادقانه اخبار و وقايع به مردم و مسوولان داشته است.

دكتر جاسبي با بيان اينكه خبرگزاري دانشجويان ايران، بستر مناسبي براي توسعه نظام اطلاع رساني وخبر رساني در كشور فراهم ساخته است، تاكيد كرد: ايسنا، اصول امانتداري و شرافتمندي را در خبر و انتقال اخبار رعايت مي‌كند و اخبار را با صحت و دقت منتقل و منعكس مي‌كند.

وي همچنين تصريح كرد: خبرگزاري دانشجويان ايران با حفظ قداست قلم و صداقت خبر و پرهيز از ورود به هيجانات خام شكنننده‌، در تقويت وفاق ملي و همبستگي نقش موثري داشته است.

رييس دانشگاه آزاد اسلامي درباره عملكرد ايسنا در حوزه اخبار سياسي گفت: خوشبختانه ايسنا در حوزه مسائل سياسي هم بسيار موفق عمل كرده است.

دكتر جاسبي در خاتمه خاطرنشان كرد: اميد است خبرگزاري دانشجويان ايران در تنوير افكار عمومي و تداوم خدمت صادقانه خود به جامعه همچنان موفق و پيروز باشد.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۱۳ آذر ۱۳۸۶ / ۱۰:۰۸
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 8609-07052
  • خبرنگار :