*ايسنا ـ 8 سال حضور* معاون وزير جهاد كشاورزي: حركت فراحزبي و آزادمنشي از ويژگي‌هاي كم‌نظير ايسناست ايسنا به‌دنبال خود فضاي رسانه‌يي كشور را هم پيش برده است

معاون برنامه‌ريزي و اقتصادي وزير جهاد كشاورزي با بيان اينكه در جريان برنامه‌هاي توسعه و پيشرفت كشور، رسانه‌ها نقش اساسي و مهمي ايفا مي‌كنند، افزود: تصور پيشرفت و توسعه بدون وجود رسانه‌هاي فعال و پويا، نمي‌تواند يك تصور واقعي باشد.

دكتر صادق خليليان در گفت‌وگو با خبرنگار كشاورزي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) در آستانه 16 آذر و پايان هشتمين سال از تاسيس ايسنا اظهار كرد: در اين ميان ايسنا با تولد مبارك خود و تداوم و رشد شگرفي كه در اين هش سال شاهد آن بوده‌ايم، نقش پيشرو را در بين رسانه‌هاي ملي ايفا كرده و بدنبال خود فضاي رسانه‌اي كشور را نيز پيش برده است.

وي افزود: با توجه به شرايط مهم و حساس كنوني كشور كه در حال تبديل شدن به يك قدرت اقتصادي، سياسي و اجتماعي فرا منطقه‌يي است، ايسنا با پوشش متنوع و گسترده خبري- تحليلي خود مي‌تواند همچون گذشته جريان تحقق سند چشم انداز بيست ساله كشور را سرعت بخشيده و به رشد و شكوفايي كشور در همه زمينه‌ها كمك شايان كند.

دكتر خليليان ادامه داد: نقد و بررسي مسائل و مشكلات كشور، بررسي و تحليل عوامل رشد و شكوفايي در ساير كشورهاي جهان، تقويت نقاط قوت و ارائه راه‌حل براي برطرف كردن نقاط ضعف بخش‌هاي مختلف كشور از رسالت‌هاي اساسي ايسنا در اين مقطع حساس محسوب مي‌شود.

معاون برنامه‌ريزي و اقتصادي وزير جهاد كشاورزي خاطرنشان كرد: تشكيل جلسات نقد و بررسي در هر زمينه از مسائل مهم و اساسي اقتصادي توسط كارشناسان، دانشگاهيان و سياسيون با ديدگاه‌هاي مختلف و متنوع امكان ارائه نظرات كارشناسي در تمامي زمينه‌ها توسط متخصصان و سياستمداران جناح‌هاي مختلف و حتي كسب نظرات كارشناسان خارجي در زمينه‌هاي مختلف سياسي، اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي مي‌تواند در رشد و شكوفايي كشور و ايجاد فضاي گفت‌وگو و تعامل و گسترش آزادانديشي در كشور موثر واقع شود و به انسجام و وحدت ملي كشور كمك كند.

وي تصريح كرد: تنوع و گستردگي مطالب و پوشش دادن تمام بخش‌هاي اقتصادي، توجه به مسائل روز و فراهم آوردن زمينه اظهارنظر براي كليه جناح‌هاي سياسي و افراد با سليقه‌هاي مختلف و حركت فراحزبي و آزادمنشي و آزادانديشي از ويژگي‌هاي كم نظير ايسناست.

انتهاي پيام

  • یکشنبه/ ۴ آذر ۱۳۸۶ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 8609-01615
  • خبرنگار :