شوراي عالي تهيه‌كنندگان و توزيع فيلم ايران تشكيل جلسه داد

اولين جلسه شوراي عالي تهيه‌كنندگان و توزيع كنندگان سينماي ايران تشكيل شد.

محمود اربابي مدير كل اداره نظارت و ارزشيابي معاونت سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفت‌گويي با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب ادامه داد: روز چهارشنبه ـ 23 آبان ماه ـ در دفتر معاون سينمايي و با حضور مهندس جعفري جلوه اين جلسه تشكيل شده و با توجه به طولاني شدن ادامه آن به روز دوشنبه هفته‌ي آينده موكول شد.

اربابي از تهيه‌كنندگان و سينماگران حاضر در اين نشست نام برد و گفت: من به همراه آقايان ميركريمي و رضا داد و اكثر اعضاي شورا از حاضران جلسه بوديم و تنها رضا بانكي و منيژه‌ حكمت با اطلاع قبلي و آقايان شايسته، سرتيپي و موسوي بدون اطلاع قبلي در جلسه حضور نداشتند.

وي در عين حال خبر داد: قرار شد بعد از جلسه دوشنبه كه تنها اعضاي شورا حضور خواهند داشت، مكان جلسات مشخص شود.

اربابي با بيان اين كه ادامه بحث‌هاي كلي به جلسه بعد موكول شده است به ايسنا گفت: در جلسه‌ي آينده احتمال دارد نمايندگان شوراي صنفي نمايش مشخص شوند.

مرتضي شايسته، غلامرضا موسوي، علي سرتيپي، حبيب‌الله كاسه ساز، علي اكبر ثقفي، منيژه حكمت، محمد بانكي، منوچهر محمدي، علي آشتياني‌پور، فرشته طائرپور، منوچهر شاهسواري، مهدي فخيم‌زاده، عليرضا داودنژاد و ابوالحسن داودي، اعضاي شوراي عالي تهيه‌كنندگان و توزيع كنندگان سينماي ايران را تشكيل مي‌دهند.

مرتضي شايسته رييس اتحاديه‌ي تهيه‌كنندگان طي تماس خبرنگار ايسنا درباره‌ي عدم حضورش در نشست شوراي عالي گفت: به دليل مشغله‌ي كاري نتواستم در اين جلسه شركت كنم و قطعا در جلسه‌ي دوشنبه شركت خواهم كرد.

انتهاي پيام

  • جمعه/ ۲۵ آبان ۱۳۸۶ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 8608-14420
  • خبرنگار : 71133