/نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها/ مدير مسوول روزنامه‌ي جام‌جم در غرفه‌ي ايسنا: تبليغات جشنواره و نمايشگاه امسال ضعيف و نامناسب بود

افرادي كه امروز در نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها حاضر مي‌شوند، مي‌خواهند از روند فعاليت‌هاي مطبوعات و رسانه‌ها آگاهي داشته باشند و هيچ جاذبه‌اي جز رسانه‌ها وجود ندارد كه اين امري با ارزش است. بيژن مقدم - مدير مسوول روزنامه‌ي جام‌جم - با حضور در غرفه‌ي خبرگزاري دانشجويان ايران در چهاردهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها با بيان اين مطلب و با اشاره به اين كه استقبال نسبتا خوبي از نمايشگاه مطبوعات در اين چند روز شده است به خبرنگار ايسنا گفت: با وجود تمام تبليغات و بازار گرمي روزنامه‌ها، متاسفانه تبليغات محيطي و تبليغات جشنواره و نمايشگاه بسيار كم بوده و يا تبليغي نداريم و لازم است روابط عمومي و ستاد جشنواره و نمايشگاه اين كار را انجام دهند تا به هر نسبتي كه براي هر جشنواره و نمايشگاه تبليغات انجام مي‌شود، براي اين نمايشگاه هم تبليغ شود. وي ادامه داد: البته روزنامه‌ها هم به نوعي دعوت كننده مردم هستند زيرا مطبوعات در اين نمايشگاه ميزبان هستند و از ظرفيت خود جهت تبليغات استفاده مي‌كنند اما تبليغات در رسانه‌ي ملي متفاوت است كه انجام نمي‌شود. مقدم با اشاره به اين كه مشكلات فني يكي از مهمترين دلايل نبود تبليغات مناسب بوده است تصريح كرد: گفته مي‌شد كه پلاكاردهاي تبليغاتي طراحي شده ضعيف بوده و به همين جهت نتوانسته‌اند از برخي از آن‌ها استفاده كنند؛ البته اشكالاتي در حوزه تبليغاتي وجود داشته است اما تنها سه روز از اين نمايشگاه باقي است و بايد كار تبليغات هرچه سريع‌تر انجام شود. مدير مسوول روزنامه‌ي جام‌جم با اشاره به اين كه همواره گلايه‌هايي از فضاهاي اختصاص داده شده به مطبوعات وجود دارد اظهار كرد: به طور مثال برخي معترض بودند چرا روزنامه‌هاي اصلي و خبرگزاري ها در يك سالن هستند حالا اگر اين اتفاق برعكس رخ مي‌داد و برخي نشريات و روزنامه‌هاي كمتر قوي در اين مكان قرار مي‌گرفت عده اي شايد باز مي‌گفتند كه ما را به زير زمين فرستادند به همين جهت هميشه اين گلايه‌ها وجود دارد. مقدم با بيان اين كه ما از ضابطه‌هاي توزيع و تقسيم غرفه‌ها بي‌خبريم خاطرنشان كرد: بايد ضوابط و مكانيزم‌هاي منطقي اين تقسيم‌بندي را بيان كنند. وي با اشاره به اين كه برگزاري هم‌زمان نمايشگاه مطبوعات و كتاب مي‌تواند در تعداد بازديدكننده‌ها موثر باشد گفت: جمعيتي كه براي كتاب مي‌آيد با جمعيت فعلي قابل مقايسه نيستند اما جدا كردن نمايشگاه مطبوعات از كتاب چند سالي بود كه مورد بحث قرار گرفته بود و سوال اينجا بود كه آيا نمايشگاه مطبوعات مخاطب دارد يا خير؟ اما امروز بازديدكنندگان بدون هيچ جاذبه ديگري به نمايشگاه آمده و اين مخاطب براي ما با اهميت‌تر و با ارزش‌تر است. انتهاي پيام
  • یکشنبه/ ۲۰ آبان ۱۳۸۶ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8608-11075
  • خبرنگار :