معاون دانشجويي دانشگاه محقق اردبيلي خبر داد: برگزاري مسابقه انتخاب تميزترين و كثيف‌ترين اتاق دانشجويي پسران تشكيل صندوق كمك به دانشجويان بي بضاعت دردانشگاه

معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه محقق اردبيلي از برگزاري مسابقه انتخاب تميزترين و كثيف‌ترين اتاق دانشجويي در خوابگاه برادران همزمان با هفته خوابگاهها خبر داد.

محبوب سياه كوهيان در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تصريح كرد: اين مسابقه با هدف ايجاد رقابت سالم در نگهداري از اموال عمومي و بيت المال و تشويق دانشجويان براي داشتن مكاني منظم و مرتب در بين آنان برگزار شد.

وي همچنين با اعلام اينكه حدود 1600 نفر از دانشجويان دانشگاه محقق اردبيلي در خوابگاه‌هاي دولتي و خودگردان ساكن هستند، از هزينه شدن بيش از 80 ميليون تومان اعتبار براي تجهيز 7 خوابگاه خودگردان و دولتي خبر داد.

وي گفت:‌ هم اكنون 100 درصد متقاضيان خوابگاه در خوابگاه‌ها ساكن هستند و حدود 40 درصد در خوابگاه‌هاي خود گردان و 60 درصد نيز در خوابگاه‌هاي دولتي اسكان يافته‌اند.

معاون دانشجويي دانشگاه محقق اردبيلي همچنين از تشكيل صندوق جهت كمك به دانشجويان بي بضاعت در اين دانشگاه خبر داد و تصريح كرد: بصورت اختياري از حقوق كارمندان به اين صندوق واريز و در اختيار دانشجويان قرار گيرد و همچنين صندوق ديگري نيز با كمك استانداري در اين دانشگاه راه اندازي شده است كه به صورت وام به دانشجويان نيازمند پرداخت مي‌شود.

گفتني است دانشگاه محقق اردبيلي داراي 5600 نفر دانشجو است كه 60 درصد آن را خواهران تشكيل مي‌دهند.

انتهاي پيام

  • جمعه/ ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۶ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 8602-16896
  • خبرنگار :