/همراه با هفته خوابگاه‌ها/ رييس اداره امور خوابگاه‌هاي دانشگاه اروميه: خوابگاه‌هاي دانشگاه به علت فرسودگي نيازمند تخريب و بازسازي هستند

رييس اداره امور خوابگاه‌هاي دانشگاه اروميه گفت: نبود محل مناسب براي ساخت خوابگاه،‌علت اصلي كمبود خوابگاه دانشگاه اروميه است.

عباسي در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: خوابگاه‌هاي دانشگاه اروميه با سابقه 35 سال به بالا از لحاظ ساختماني كاملا فرسوده‌اند و نياز به تخريب و بازسازي دارند.

وي با اشاره به تعداد خوابگاه‌هاي دانشگاه اروميه اظهار داشت: در حال حاضر 16 خوابگاه دانشجويي تحت نظارت اين دانشگاه وجود دارد كه از اين تعداد 11 خوابگاه تعداد هزار و 374 دانشجوي دختر و 5 خوابگاه تعداد هزار و 819 دانشجوي پسر را تحت پوشش خود قرار داده است.

وي افزود: تعداد 20 خوابگاه خود گردان نيز با تحت پوشش قرار دادن هزار و 730 دانشجوي دختر و پسر در اروميه فعاليت مي‌كنند.

عباسي از تجهيز تمام خوابگاه‌ها به آب سردكن خبر داد و خاطر نشان كرد: تمام بلوك‌هاي خوابگاهي به آب سردكن مجهز مي‌شوند و بزودي يخچالها و اجاق گازهاي جديد نيز به خوابگاه‌ها واگذار مي‌شود.

وي اظهار داشت: تمام خوابگاه‌هاي متعلق به دانشجويان مقطع كارشناسي ارشد مجهز به شبكه اينترنتي مي‌باشند.

عباسي در پايان با اشاره به امنيت خوابگاه‌ها به ويژه براي دانشجويان دختر افزود: امنيت اجتماعي در خوابگاه‌هاي دخترانه با رعايت مسائل اخلاقي و شئونات اسلامي در سطح مطلوبي مي‌باشد.

انتهاي پيام

  • جمعه/ ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 8602-12973
  • خبرنگار :