جامعه هتل‌داران خوزستان عامليت تطبيق استاندارهاي كيفيت خدمات گردشگري را اخذ كرد

رييس جامعه هتل‌داران خوزستان اعلام كرد: اتحاديه هتل‌داران خوزستان عامليت تطبيق استاندارهاي كيفيت خدمات گردش‌گري را از سازمان ميراث فرهنگي و گردش‌گري اخذ كرد و كارشناسان خود را به منظور آموزش استانداردسازي به دوره‌هاي آموزشي فرستاديم. عبدالحميد حرمتي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانش‌جويان ايران (ايسنا) اظهار كرد: هم‌اكنون اتحاديه هتل‌داران خوزستان آماده استانداردسازي هتل‌ها و تاسيسات گردش‌گري در سطح استان خوزستان است و بدين منظور ما سه كارشناس را در سه رشته ايمني و بهداشت، خدمات و نيروي انساني و ساختمان و تاسيسات در نظر گرفته‌ايم. وي افزود: سازمان ميراث فرهنگي و گردش‌گري در برنامه جديد خود در نظر دارد هتل‌ها و مراكز بين راهي و مهمان‌پذيرها را استانداردسازي كند كه بدين منظور از شركت‌ها و متخصصان از جمله اتحاديه‌ها و تشكل‌هايي كه آمادگي براي ارايه اين امر را دارند استفاده كرده و در اين خصوص اتحاديه هتل‌داران خوزستان نيز اعلام آمادگي كرده و موفق به كسب مجوز نيز شده است. حرمتي تصريح كرد: در حال حاضر به گونه‌اي برنامه‌ريزي كرده‌ايم كه كارشناسان ما ابتدا واحدها را بازرسي و مشكلات ايرادات آن را طبق استانداردهاي در نظر گرفته شده اعلام مي‌كنند و به واحد مورد نظر يك سال مهلت داده مي‌شود تا اين ضعف‌ها را با استانداردها مطابق بدهد و پس از گرفتن مجوز استاندارد مي‌توانند درجه‌بندي شوند. وي خاطرنشان كرد: در واقع هدف ما از اين كار اين است كه در يك نگاه تخصصي جديد مشكلات و نقاط ضعف را شناسايي كنيم و مطابق استاندارهاي روز دنيا آن را بر طرف و تطبيق نماييم. از مهم‌ترين قسمت‌هايي اين كار اين است كه استانداردسازي بر پايه ارايه خدمات و كيفيت ارايه شده به مشتري در نظر گرفته شده است. انتهاي پيام
  • سه‌شنبه/ ۹ اسفند ۱۳۸۴ / ۰۸:۳۸
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8412-05179
  • خبرنگار :