عضو فراكسيون اقليت مجلس: مصري به خاطر يك سوال، از ليست كابينه حذف شد برخورد با مصري تاثير منفي بر نمايندگان براي راي به كابينه دارد

عضو فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي، گفت: رييس جمهور به دليل يك سوال، مصري را از ليست كابينه حذف كرد كه اين كار تاثير منفي بر روي نمايندگان مي‌گذارد.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، بيژن شهبازخاني، در جمع خبرنگاران گفت: تا يك ساعت قبل از معرفي وزراء، مصري رييس كميسيون اجتماعي به عنوان وزير تعاون مطرح شده بود و حتي از ايشان عكس پرسنلي و مدارك براي مراحل بعدي كار گرفته شده بود، اما به دليل يك سوال كه ايشان از رييس جمهور داشته از ليست كابينه حذف گرديده است.

وي افزود: سوال مصري از رييس جمهور اين بوده كه آيا از بخش تعاون حمايت مي‌كنيد؟ كه پس از آن نماينده‌اي از سوي رييس جمهور از مصري عذرخواهي كرد و به نظر مي‌رسد كه نمايندگان حق سوال از رييس جمهور را ندارند.

شهبازخاني تصريح كرد: اين توهين به مجلس است و نشان مي‌دهد رييس جمهور چقدر اهل تعامل و مهرورزي است.

شهبازخاني خاطرنشان كرد: اكثر نيروها بي‌تجربه‌اند كه بايد روي آنها كار كرد و در انتخاب آنها جهت‌گيري سياسي بوده است.

عضو فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي، يادآور شد: اين فراكسيون حتما در خصوص كابينه جلسه خواهد داشت. اكثر اين افراد ناشناخته‌اند، اگر برنامه‌ها را ببينيم بر اساس معيارها تصميم مي‌گيريم.

وي گفت: برخورد رييس جمهور با مصري تاثير منفي بر نمايندگان براي راي به كابينه دارد.

انتهاي پيام

  • یکشنبه/ ۲۳ مرداد ۱۳۸۴ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8405-10612
  • خبرنگار : 71293