/تريبون آزاد دانشجويي/ مسؤول فرهنگي جامعه‌ي اسلامي دانشجويان: ـ دولت آينده با كارشكني‌هايي روبه‌رو خواهد شد ـ روشنفكران، عظمت الگوي مردمسالاري ديني را ببينند

مسؤول فرهنگي جامعه‌ي اسلامي دانشجويان اظهار داشت: پيام تنفيذ حكم دكتر احمدي‌نژاد اين بود كه ملت ما و تمام دنيا توانستند عظمت مردمسالاري ديني را به عينه مشاهده كردند.

«حسين شهسواري» به خبرنگار سياسي ايسنا گفت: امروز موقعيت مناسبي است كه روشنفكراني كه طي سال‌هاي مختلف و چند سال سنگ تفكرات غربي را به سينه مي‌زدند عظمت اين الگوي مردمسالاري ديني را ببينند.

وي افزود: در اين انتخابات ديديم كه برخي احزاب و گروه‌ها شخص يا اشخاص ديگري را پسنديدند و از تمامي راه‌هاي مشروع و نامشروع ابزار حمايت آنها استفاده كردند اما آنچه به كرسي نشست خواست و اراده‌ي مردم بود.

شهسواري ادامه داد: متأسفانه در دنياي امروز در الگوي دموكراسي غربي شاهديم كه رأي و نظر مردم را به هر شيوه‌اي جلب مي‌كنند اما فردي با هزينه‌هاي خيلي پايين تبليغاتي و تعامل صادقانه رأي مردم را به خود اختصاص داده و توانست عهده‌دار مسؤوليت سنگيني شود و همان طور كه مقام رهبري فرمودند مديري توانمند و شايسته هستند كه پيروزي ايشان در انتخابات نشان داد كه گفتمان حضرت امام (ره) جايگاه بي‌بديلي در ذهن مردم دارد. فقط بايد مسؤولان نواقص خود را رفع كرده و خود را به اين گفتمان نزديك كنند.

مسؤول فرهنگي جامعه‌ي اسلامي دانشجويان اظهار داشت: اميدواريم روش و منش مسؤولان مختلف‌، روز به روز به روش و منش اسلامي نزديك شود و اميدواريم كه با خصوصياتي كه از آقاي احمدي‌نژاد سراغ داريم و به عنوان مجموعه‌ي دانشجويي از ايشان حمايت كرديم، همان طوري كه شعار ايشان پيش به سوي دولت اسلامي است، اميدواريم اين شعار گام بلندي باشد در مسير حركت به سمت ايجاد دولت اسلامي كه البته ايجاد دولت اسلامي به معني واقعي كلمه فرايندي سخت و احتمالا نسبتا طولاني خواهد بود كه بخواهد روش و منش مسؤولان نظام به روش و منش اسلامي نزديك شود.

وي همچنين با بيان اين كه دولت آينده با كارشكني‌هايي رو به رو خواهد شد، كارشكنان را كساني خواند كه به گفته‌ي وي از اجراي عدالت زيان مي‌بينند.

شهسواري در عين حال تاكيد كرد: وظيفه‌ي جنبش‌هاي دانشجويي علاوه بر حمايت در راستاي پيگيري مطالبات مردم، نقد منصفانه هم هست كه به اين وظيفه‌ي سنگين در كنار حمايت از ايشان عمل خواهد كرد.

انتهاي پيام

  • جمعه/ ۱۴ مرداد ۱۳۸۴ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8405-05734
  • خبرنگار :