* در ميان حزن و اندوه * پيكر استاد فقيد سيد جلال‌الدين آشتياني در مشهد مقدس تشييع شد

با حضور انبوه مردمي و مقامات كشوري و در ميان حزن و اندوه جامعه ادبي، فرهنگي و فلسفي پيكر استاد فقيد سيد جلال‌الدين آشتياني امروز در مشهد مقدس تشييع شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مراسم تشييع جنازه‌ي استاد آشتياني امروز با حضور نماينده‌ي مقام معظم رهبري، نماينده‌ي رييس جمهوري، آيت‌الله امامي كاشاني، استاندار خراسان رضوي، جمعي از شخصيت‌هاي حوزه و دانشگاه و جمع كثيري از مردم و شاگردان ايشان از محل مهديه‌ي مشهد به سمت حرم رضوي انجام شد.

در اين مراسم بعد از قرائت نماز به امامت آيت‌الله زنجاني، پيكر فليسوف شهير علامه آشتياني در يكي از غرفه‌هاي صحن آزادي به خاك سپرده شد.

گفتني است به مناسبت گراميداشت ياد و خاطره‌ي علامه سيد جلال‌الدين آشتياني عصر امروز،‌ مجلسي از سوي استانداري خراسان رضوي، دانشگاه فردوسي مشهد، طلاب و فضلاي مدرسه‌ي علميه‌ي امام صادق (ع) و خانواده‌ي آن عالم فرزانه از ساعت 16 الي 18 در محل مهديه واقع در خيابان امام رضا (ع) برگزار مي‌شود.

خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) نيز درگذشت اين عالم رباني و فيلسوف گرانقدر دنياي اسلام را به جامعه فرهنگي كشور و بازماندگان آن مرحوم تسليت مي‌گويد.

انتهاي پيام

  • شنبه/ ۶ فروردین ۱۳۸۴ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: فرهنگ عمومی
  • کد خبر: 8401-00458
  • خبرنگار :