/ تا نوروز 84/ بيرانوند: شاهد نوروزي به ياد ماندني در خاطر گردشگران خواهيم بود

رييس ستاد تسهيلات نوروزي استان كرمانشاه گفت: در پايان دومين جلسه ستاد تسهيلات نوروزي موافقت‌هاي مقدماتي با دستگاه‌هاي دعوت شده صورت گرفته كه نوروز بسيار به يادماندني را در خاطر گردشگران و شهروندان به جاي مي‌گذارد.

اسدالله بيرانوند در پايان دومين جلسه ستاد نوروزي استان كرمانشاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايسنا با اعلام خبر فوق تصريح كرد: در اين جلسه شهرداري اعلام آمادگي كرد كه در ورودي‌هاي شهر اقدام به چيدن سفره هفت سين نمايد، همچنين در روز اول نوروز از مسافران با گل و شيريني استقبال خواهند كرد.

وي ادامه داد: جشن بزرگ بادبادك‌ها و جشن نقاشي كودكان با موضوع نوروز نيز توسط شهرداري در تعطيلات عيد برگزار مي‌شود.

وي در ادامه از اعلام آمادگي سازمان بازرگاني جهت توزيع اقلام اساسي شامل برنج و روغن در بين مسافران نوروزي خبر داد و گفت: سازمان بازرگاني به منظور تسهيل در سفر گردشگراني كه در كرمانشاه اقامت دارند، مقدار محدودي اقلام اساسي بين آن‌ها توزيع مي‌كند.

بيرانوند در ادامه به نظارت واحد گشت اماكن نيروي انتظامي در ايام نوروز اشاره كرد و گفت: كليه اماكن اقامتي توسط اداره اماكن نيروي انتظامي در ايام نوروز مورد بازديد قرار مي‌گيرد.

رئيس ستاد نوروزي استان كرمانشاه در ادامه با بيان اين مطلب كه در ايام نوروز غرفه‌هاي فروش صنايع دستي در ورودي‌هاي شهر ايجاد مي‌شود گفت: غرفه‌هاي فروش صنايع دستي و شيريني‌هاي سنتي استان در ورودي‌هاي مختلف شهر براي تسهيل در خريد مسافران ايجاد خواهد شد.

وي در ادامه به اقدامات مركز بهداشت، سازمان حمل و نقل و پايانه‌ها و صدا و سيما اشاره كرد و گفت: همه اعضا ستاد تسهيلات نوروزي بر ايجاد امكانات رفاهي براي گردشگران در ايام نوروز تأكيد دارند.

بيرانوند در خاتمه از ايجاد ستاد شبانه‌روزي پاسخ به گردشگران در مجموعه باستاني طاق‌بستان خبر داد و گفت: واحدي بصورت شبانه روزي در خدمت گردشگران قرار دارد كه كليه اطلاعات اقامتي، تفريحي، تاريخي و ... را در هر موقع از شبانه روز در اختيار گردشگران قرار مي‌دهد.

گفتني است: در جلسه بعدي ستاد نوروزي برنامه‌هاي ياد شده به تصويب خواهد رسيد.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۱۱ اسفند ۱۳۸۳ / ۰۸:۰۴
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8312-03765
  • خبرنگار :