مک‌دونالد نظر مشتریان را عوض می‌کند؟

مک‌دونالد در حال سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری برای بازگرداندن مشتریان است.

به گزارش ایسنا، مک‌دونالد در حال سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری برای بازگرداندن مشتریان به فروشگاه‌ها پس از شیوع بیماری ناشی از باکتری «اشریشیا کلی» یا E.coli مرتبط با همبرگرهای این شرکت است.

این شرکت گفت که این سرمایه‌گذاری‌ها شامل ۶۵ میلیون دلار است که مستقیماً به شرکت‌هایی که بیشترین آسیب را دیده‌اند، اختصاص می‌دهد.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات‌متحده اعلام کرده است که پیاز خرد شده در نوعی از همبرگرها عامل شیوع بیماری بوده است. کوارتر پاندر در روزهای اولیه شیوع بیماری در چندین ایالت از منوها حذف شدند. مک‌دونالد یک تامین کننده جایگزین برای ۹۰۰ رستورانی که به طور موقت سرو همبرگر را با پیاز متوقف کردند، شناسایی کرد. طی هفته گذشته، مک دونالد فروش کوارتر پوندرز با پیاز خرد شده را در سراسر کشور از سر گرفت.

مقامات بهداشت فدرال اظهار کردند که حداقل ۱۰۴ نفر بیمار شدند و ۳۴ نفر در بیمارستان بستری شدند. یک نفر در کلرادو جان خود را از دست داد و چهار نفر دچار یک عارضه خطرناک بیماری کلیوی شدند.

یاهو فاینس گزارش کرد که سازمان غذا و داروی آمریکا عنوان کرد به نظر نمی‌رسد نگرانی در مورد ایمنی غذا در رابطه با شیوع این بیماری در رستوران‌های مک‌دونالد وجود داشته باشد اما شیوع بیماری به فروش این شرکت آسیب بسیاری وارد کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۷ آبان ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1403082719597
  • خبرنگار : 50105