مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در رشت اعلام شد

راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان شهر رشت، ساعت ۹ صبح از دو مسیر به سمت پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب(شهرداری) آغاز می شود.

به گزارش ایسنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سراسر استان گیلان خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان(روز ملی مبارزه با استکبار جهانی)، صبح روز یکشنبه ۱۳ آبان با حضور گسترده و پرشور گیلانیان بصیر و ولایت‌مدار باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در سراسر استان برگزار می‌شود.

راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان(روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) شهر رشت، ساعت ۹ صبح از دو مسیر «سپاه پاسداران، میدان فرهنگ، خیابان امام خمینی(ره)، پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب(شهرداری)» و «ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، چهارراه قدس، خیابان امام خمینی(ره)، پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب(شهرداری)» آغاز و با سخنرانی مهندس سعید اوحدی(معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران) برگزار می‌گردد.

بی‌شک حضور شکوهمند و دشمن‌کوب فرزندان غیور سردار جنگل در راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان(روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) و اعلام حمایت همه‌جانبه از مقاومت اسلامی و مردم مظلوم و قهرمان فلسطین و لبنان، مشت محکمی بر هیمنه پوشالی استکبار جهانی به ویژه شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار و دژخیمان خون‌آشام صهیونیستی بوده و یک گام دیگر ظالمان و ستمگران جهان را به نیستی و نابودی کامل نزدیک‌ خواهد کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403080704999
  • خبرنگار : 50040