شبکه صهیونیستی: «گلیلوت» به نمادی برای حماس، حزب‌الله و ایران تبدیل شده است

در پی عملیات ضد صهیونیستی در نزدیکی پایگاه «گلیلوت» در شمال تل‌آویو، یک شبکه صهیونیستی به انتقاد از نهادهای امنیتی این رژیم به دلیل ناتوانی در دفع حملات به این پایگاه پرداخت.

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره پیامدهای حمله ضد صهیونیستی یکشنبه در نزدیکی پایگاه گلیلوت در شمال تل‌آویو را بررسی کرد و گزارش داد که وقوع این عملیات در آنجا تصادفی نیست و پیشتر نیز توسط حزب‌الله و ایران هدف قرار گرفته شده بود.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد: عملیات زیرگیری در گلیلوت در شمال تل آویو اتفاقی نبوده است و این شهرک به نمادی برای حماس، حزب‌الله و ایران تبدیل شده است و همه آن را هدف قرار می‌دهند.

«اوهاد خمو» خبرنگار بخش عربی این شبکه نیز گفت: هدف قرار دادن گلیلوت از جبهه‌های مختلف بر اساس این اصل است که ماشین جنگی اسرائیل از آنجا مدیریت می‌شود.

این اظهارات پس از آن بیان شد که بر اثر عملیات زیرگیری یک کامیون در تقاطع «گلیلوت» در نزدیکی مقر موساد در تل‌آویو دست‌کم ۶ نفر به هلاکت رسیده و ده‌ها تن زخمی شدند که حال ۱۵ نفرشان وخیم بود.

رسانه‌های عبری نوشتند: این کامیون تعداد زیادی از نظامیان اسرائیلی را در نزدیکی یک پایگاه نظامی در گلیلوت در شمال تل‌آویو زیر گرفت.

رسانه‌های عبری گزارش دادند: تمامی مجروحان سربازان یگان اطلاعات نظامی (۸۲۰۰) پایگاه گلیلوت هستند.

پایگاه گلیلوت پیش از این نیز توسط حزب‌الله و جمهوری اسلامی ایران در جریان عملیات «وعده صادق» مورد اصابت قرار گرفته بود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403080704833
  • خبرنگار : 71610