دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو:

نمود عینی فعالیت حوزه میکرو را در نمایشگاه ایران‌نانو شاهد خواهیم بود

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو با بیان این‌که بازیگران حوزه میکرو نسبت به فعالین حوزه نانو متفاوت هستند، تاکید کرد: نمود عینی فعالیت حوزه میکرو را می‌توان در پانزدهمین نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۳ شاهد بود.

به گزارش ایسنا، دکتر عماد احمدوند اظهار کرد: تفاوت مشهود پانزدهمین دوره نمایشگاه نانو با دوره‌های قبل، نمود حوزه میکرو است. پس از سپرده شدن ماموریت جدید به ستاد نانو در پایان سال ۱۴۰۱، این ستاد در سال ۱۴۰۲، برنامه‌های متنوعی در چند حوزه خاص میکرو را آغاز کرده است. در نمایشگاه پانزدهم جلوه‌هایی از این برنامه‌ها دیده خواهد شد. بازیگران حوزه میکرو نسبت به فعالین حوزه نانو متفاوت هستند و از این منظر نیز برای شرکت‌هایی نانویی هم عرصه‌ای برای هم‌افزایی، یادگیری و رشد فراهم می‌شود.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو افزود: نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۳ به‌ منظور افزایش حجم بازار و تعداد شرکت‌های نوآور و صادرات محصولات نوآورانه در حوزه‌های صنعتی مختلف برگزار می‌شود. از فعالین حوزه فناوری‌نانو و حوزه میکروالکترونیک جهت بازدید از ایرانانو۱۴۰۳ دعوت می‌شود.

به نقل از ستاد نانو، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌نانو(ایران‌نانو ۱۴۰۳) در روزهای ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه سال جاری در سالن‌های ۵ (ملل) و ۴۴ (خلیج فارس) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: نانو‌ فناوری
  • کد خبر: 1403080704621
  • خبرنگار :