تراکتور ۲ آلومینیوم صفر/ طلسم تبریز شکست!

تراکتور با دو گل آلومینیوم را مغلوب کرد.

تراکتور و آلومینیوم اراک در جریان هفته نهم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز (یکشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز و با قضاوت فرهاد امینی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری دو بر صفر تراکتوری‌ها به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، قرمزپوشان با کسب این پیروزی ۱۶ امتیازی شده و به جایگاه سوم رسیدند. ایرالکو نیز با دوازدهم امتیاز تیم هشتم جدول باقی ماند.

تراکتور ۲ آلومینیوم صفر

یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳

ساعت ۱۷

ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز

داور: فرهاد امینی

کارت زرد: محمد لطفی، محمد نادری، بهرام گودرزی و شجاع خلیل‌زاده و علیرضا بیرانوند

کارت قرمز: -

گل‌ها:

گل اول تراکتور توسط تومیسلاو اشترکال (دقیقه ۶): اولین موقعیت جدی مسابقه برای تراکتور تبدیل به گل شد، امیرحسین حسین زاده با پاس در عمق اشترکال را صاحب موقعیت کرد و ضربه زمینی و تماشایی این بازیکن به گل اول مسابقه تبدیل شد.

گل دوم تراکتور توسط مهدی هاشم نژاد (دقیقه ۱۳): حرکت خوب بازیکنان تراکتور این بار حسین نژاد در سمت راست صاحب توپ شد و او هم با ضربه زمینی و محکم برای دومین بار دروازه خلیفه را باز کرد.

ترکیب:

تراکتور:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، مهدی شیری، ریکاردو آلوز، مهدی ترابی، مهدی هاشم‌نژاد، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکال

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

آلومینیوم:

محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی عبدی، امین جهان کهن، سید مهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، محمد امین کاظمیان، میلاد بدرقه، رحمان جعفری، محمد مهدی لطفی و بهرام گودرزی

سرمربی: مجتبی حسینی

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403080604454
  • خبرنگار : 50589