حزب‌الله لبنان عملیات ضد صهیونیستی در تل‌آویو را تبریک گفت

جنبش حزب‌الله لبنان عملیات ضد صهیونیستی امروز در تل‌آویو را به ملت مظلوم فلسطین و گروه‌های مقاومت آن تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: ما به ملت مظلوم فلسطین و گروه‌های مقاومت فلسطین عملیات قهرمانانه تل‌آویو علیه سربازان یگان ۸۲۰۰ را تبریک می‌گوییم. ما به خانواده شهید قهرمانی که مجددا با خون، شجاعت و ایمان خود عظمت این مردم ثابت قدم و عزم و اراده آن در رویارویی با رژیم اشغالگر را ثابت کرد، تبریک می‌گوییم.

طبق گزارش المیادین، در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: این عملیات و مانند آن، تعبیر زنده‌ای از اراده این ملت و قدرت و واکنش واقعی و طبیعی آن به اشغالگری، تجاوز و کشتارهاست.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد: ما اطمینان داریم که ملت‌های فلسطین و لبنان و دیگر ملت‌های منطقه و جنبش‌های مقاومت که امروز به این عملیات قهرمانانه افتخار می‌کنند، به مقاومت و جهاد تا زمان پیروزی و از بین رفتن کابوس اشغال ادامه می‌دهند.

پیشتر رسانه‌های عبری گزارش دادند: بر اثر برخورد یک کامیون با عابران پیاده در تقاطع «گلیلوت» در نزدیکی مقر موساد در تل‌آویو در حداقل ۶ نفر به هلاکت رسیده و ده‌ها تن زخمی شدند که حال ۱۵ نفرشان وخیم بود.

رسانه‌های عبری نوشتند: این کامیون تعداد زیادی از نظامیان اسرائیلی را در نزدیکی یک پایگاه نظامی در گلیلوت در شمال تل‌آویو زیر گرفت.

رسانه‌های عبری گزارش دادند: همه ۲۰ مجروح از بین ۵۰ مجروح سربازان واحد اطلاعات نظامی (۸۲۰۰) پایگاه گلیلوت هستند.

رسانه‌های عبری افزودند که به عامل این عملیات ضد صهیونیستی تیراندازی شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403080604336
  • خبرنگار : 71516