تمهیدات شهرداری برای پیشگیری از آبگرفتگی در بوشهر

شهردار بوشهر در جلسه شورای اداری شهرداری با ابراز تسلیت به مناسبت شهادت چهار نیروی جان‌برکف پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تجاوز رژیم صهیونیستی، این دلاوری را نمونه‌ای از ایثار و فداکاری در راه دفاع از کشور دانست.

به گزارش ایسنا، حسین حیدری روز یکشنبه در نشست اقدام اجرایی در موضوع پیشگیری از آبگرفتگی ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی کارکنان شهرداری در رفع آبگرفتگی معابر طی نخستین بارش پاییزی، گفت: با توجه به ساحلی بودن و ارتفاع پایین شهر بوشهر از سطح دریا، این شهر در معرض آبگرفتگی قرار دارد؛ با این حال، لازم است پیش از بارندگی‌های بعدی اقدامات پیشگیرانه‌ای برای رفع نقاط آسیب‌پذیر صورت گیرد تا مشکلات شهروندان به حداقل برسد.

شهردار بوشهر با اشاره به بهبود شرایط آب‌وهوایی در بوشهر افزود: تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی در این شرایط امکان‌پذیر است و انتظار می‌رود که اقدامات اجرایی با دقت و سرعت بیشتری پیگیری شود تا پیش از پایان سال عقب‌ماندگی‌ها جبران شده و بسیاری از پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

حیدری از مدیران خواست تا با همکاری درون‌سازمانی و بین سازمانی با برنامه‌ریزی دقیق، خدمات‌رسانی به شهروندان را بهبود  داده و زیرساخت‌ها را ارتقاء دهند. ‎

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403080604187
  • خبرنگار : 50963