دستگیری ۲ مامور قلابی در کرج

معاون هماهنگ کننده پلیس البرز از دستگیری دو مامور قلابی که در پوشش ‏پلیس از شهروندان اقدام به اخاذی می‌کردند خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پیمان لطیفی روز یکشنبه ششم آبان با اعلام این خبر گفت: طی گزارش‌های واصله از سوی مردم مبنی بر اخاذی ماموران در یکی از مناطق شهرستان کرج، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ حصارک قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات میدانی پلیس نشان می‌دادکه سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند سفید به عناوین مختلف خودرو شهروندان را متوقف و خود را مامور پلیس معرفی و از آنان اخاذی می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در حین رصد و گشت زنی به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور ایست می‌دهند که سرنشینان خودرو بدون توجه به ایست پلیس به مسیر خود ادامه و اقدام به فرار می‌کنند که در ادامه با انجام اقدامات پلیسی خودرو متوقف شد.

سرهنگ لطیفی با بیان اینکه این دو نفر مامور قلابی باتوجه به موقعیت جغرافیایی قصد فرار از صحنه داشتند افزود : در بررسی‌های صورت گرفته از متهمان، یک دستگاه بی‌سیم و یک دستگاه خودرو سمند و تعداد چهار دستگاه تلفن همراه سرقتی از آنها کشف شده است.

معاون هماهنگ کننده پلیس البرز با بیان اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت هستند خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403080604166
  • خبرنگار : 50022

برچسب‌ها