در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان مطرح شد

اجرای کامل قانون جامع ایثارگری از مهمترین دغدغه‌های ایثارگران است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: اجرای کامل قانون جامع ایثارگری یکی از مهمترین دغدغه‌های ایثارگران است.

عباس برزگر امروز (یکشنبه ۶ آبان ماه) در دیدار جمعی از ایثارگران و جانبازان استان با امام جمعه زنجان، اظهار کرد: اشتغال، مسکن، درمان و مناسب‌سازی فضاهای شهری از جمله مطالبات جامعه هدف ایثارگری استان زنجان به شمار می‌رود که تحقق این مطالبات و رفع مشکلات  جامعه ایثارگری، به مشارکت و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان نیاز دارد. 

وی به لزوم ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیز تاکید کرد و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به نوبه خود در راستای ترویج و توسعه ایثار و شهادت به عنوان یکی از مهمترین نیازهای جامعه، اقدامات ارزشمندی در برگزاری یادواره شهدا با استفاده حداکثری از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی با رویکرد مردمی‌سازی فعالیت‌ها انجام داده، لیکن کارهای فرهنگی و تبیینی برجای مانده در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بویژه در نسل جوان بسیار است که با ارشادات و راهبری نماینده ولی  فقیه در استان امید است این امور شتاب بیشتری گیرد. 

همچنین در این دیدار دو تن از جانبازان ۷۰ درصد زنجانی به نمایندگی از جامعه ایثارگری استان به بیان مشکلات ایثارگران پرداختند و بر لزوم عضویت بنیاد شهید و امور ایثارگران در شورای فرهنگ عمومی استان تاکید کردند. 
در پایان نیز سیف‌اله جعفری پدر شهید والامقام حسن جعفری لوح سرداران شهید استان زنجان را به رسم یادبود به حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان اهدا کرد. 

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403080603942
  • خبرنگار : 50163