معاون اداره کل راهداری استان خبر داد

ساخت ۱۵ باب مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در آذربایجان‌ غربی

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌ غربی گفت: در حال حاضر ۲۷ باب مجتمع خدماتی و رفاهی جاده ای در محورهای استان در حال بهره‌برداری بوده و ۱۵ باب مجتمع نیز در دست ساخت است.

اکبر بازدار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: طی یک سال گذشته ۳۲ مورد موافقت اصولی برای احداث مجتمع های خدماتی و رفاهی در استان صادرشده که نسبت به مدت زمان  سال گذشته رشد ۷۸ درصدی دارد.
 
وی با اشاره به اینکه مجتمع‌های خدماتی و رفاهی با تجمیع خدمات مورد نیاز رانندگان و مسافران در یک مکان، نقش موثری در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای، کاهش تصادفات رانندگی و افزایش ایمنی دارند، تصریح کرد: طی یک سال گذشته موافقت اصولی ۶۴ باب مجتمع رفاهی نیز تمدید شده است. 

بازدار درباره صدور و تمدید پروانه بهره برداری از مجتمع های خدماتی ورفاهی طی یکسال گذشته در آذربایجان‌ غربی اظهار کرد: در این مدت ۴ مورد پروانه بهره برداری مجتمع خدماتی و رفاهی در استان صادر شده که نسبت به مدت زمان سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش دارد و پروانه بهره برداری ۱۱ مجتمع خدماتی و رفاهی دراستان نیز تمدید شده که نسبت به مدت زمان سال قبل رشد ۹۰ درصدی را نشان می‌دهد. 

وی یادآور شد: نظارت بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی به  صورت مستمر، سالیانه، فوق‌العاده و در مناسبت‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403080503220
  • خبرنگار : 50136