رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان:

عملکرد جهاد دانشگاهی در محیط‌های علمی و فرهنگی همیشه رو به‌ جلو بوده است

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: عملکرد جهاد دانشگاهی در محیط‌های فرهنگی، علمی، فناورانه، صنعتی و آموزشی همیشه رو به‌ جلو بوده است.

عباس صفدری امروز در شورای اداری این نهاد ضمن عرض خداقوت به اعضای جهاد دانشگاهی استان تاکید کرد: اعضای جهاد دانشگاهی استان در حوزه های مختلف کاری خود، برای ارتقای عملکردشان بیش از پیش تلاش کنند.

وی بیان کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اشتغال از پتانسیل و ظرفیت‌های ویژه‌ای برخوردار است و باید تلاش کرد تا این حوزه‌ها را با دیدگاه‌های جدید توسعه و گسترش داد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان در ادامه تاکید کرد: توسعه امور فرهنگی در سطح جامعه از طریق همکاری با دانشگاه و سایر مراجع و نهادهای فرهنگی به خصوص برای نسل جوان از اولویت های این نهاد در استان باشد.

صفدری تصریح کرد: فرهنگ کار جهادی در جهاد دانشگاهی با همت جهادگران متعهد، متخصص، دغدغه مند، دلسوز و انقلابی شکل گرفته است و باید اعضای این نهاد در استان برای رسیدن به اهداف عالی مدنظر تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور مجموعه متعهد، خلاق، پرتلاش، خودباور و مسئولیت‌پذیر در جهاددانشگاهی استان، امید است شاهد موفقیت‌های بی‌بدیل آن در عرصه‌های مختلف این نهاد باشیم.

انتهای خبر

  • شنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403080502856
  • خبرنگار :